Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, zalozil jsem si na Be2 profil ale neaktivoval jsem si VIP členství. Tento měsíc me z účtu strhli 2 247,- Kč. O čemž jsem nevěděl. Požaduji okamžité zrušení účtu a zrušení plateb. Děkuji moc!
Tomáš Hladík - Vendolí 300 - zrušení účtu a plateb
Pozaduji zrušení účtu u Vaší společnosti a zastavení strhavani plateb z mého uctu číslo 268428665/0300
|
Tweet |
Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti je zpoplatněno pouze tzv. prémiové členství. Pokud si spotřebitel prémiové členství nezaktivoval, získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den, zkuste email xxxxx
E-mailové adresy spotřebitele byly doplněny jako tzv. referenční údaj. Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.
ID: 171605385
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 19/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz, mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.