Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již delší dobu sledujeme nedoručování dopisů, jak doporučených,tak obyčejných psaní. Zjistila jsem, že ve schránce nemáme žádné upozornění o doporučeném dopisu uloženém na poště, po deseti dnech je dopis hozen do schránky, toto se stalo vícekrát, jelikož trávíme více času mimo domov, je lhůta pro nás velice důležitá. Když nás určitý institut informuje telefonicky, vždy sdělí, že nám byl poslán dopis, který se jim nevrátil a nám nebyl doručen. Největší vrchol byl, když nám volali z Energie, že nás odpojí, že jsme nereagovali na výzvu, která bohužel opět POŠTOU nedorazila!!!! Pochybení je zřejmě na straně místní pošty a doručovatelek. Prosíme o sjednání nápravy! Přestěhovali jsme se na malou vesnici, kde každý zná každého a zřejmě někdo zná původní majitelé domu (o který přišli), a tím se nám snaží škodit. Děkujeme za kladné vyřízení.
S pozdravem
Křesťanovi
Předpokládám, že celá záležitost bude prošetřena.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman