Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, přišlo mi od společnosti seznamka singles50 ze mam okamžitému uhradit částku 2 527kc, což nechapu proc. Zaplatila jsem poplatek 14 Kč a pak jsem zadala seznamku o zrušení účtu a oni mi řekly, že musím napsat někde do Amsterdamu, což jsem taky udělal, jenže doklad nemohu najít. Dokonce mi už dávno přestaly chodit nabídky i do meilu, takže moji výpověď museli dostat, jen odírájí lidi. Pokud o budu muset zaplatit tak na 2x lisopad a prosinec, jsem sama a nemohu takovou částku uhradit, toto je pekna líh a na lidi.
Zjištění, že dopis ohledně ukončení dostali a když už to budu muset zaplatit 2 527,00 tak na 2x, nemam tolik penez jsem sama.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177666382
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 24/08/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobry den, výpověď jsem zaslala včas formou dopisu, doklad nemam.
Zkoušela jsem se přihlásit na Singles50 ale už to nejde, takže museli dostat mou výpověď, tak proč chtějí zaplatit? A kdy to hned ne zaplatím, taky že ne zaplatím , nemam tolik, takže si připisuje penále, částka bude stoupat a co pak? Takhle získávají od lidi peníze?
Jestliže spotřebitelka zaslala včasnou výpověď, měla by ji společnost respektovat a nic dalšího po spotřebitelce nepožadovat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 177666382
Dobrý den.
Přístup k hrazeným službám byl - vzhledem na skutečnost, že tyto nebyly uhrazené - dočasně zablokovaný.
Váš profil bude po úhradě stávajícího dlužného poplatku opět plně přístupný.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.