Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#27314Neuznání škodní události (vykradení automobilu). Pojištění vykradení automobilu u platebních karet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2018, před 6 lety

Lukáš Hicl

Znění stížnosti

22.7.2018 mi byl vykraden uzamčení automobil. Jde mi především o peněženku vyrobenou na míru. Ve formuláři pro pojišťovnu bylo uvedeno, že můžu nárokovat novou peněženku v hodnotě do 3000 czk, kde bylo nutné doložit dokument o platbě/hodnotě peněženky. Kterou jsem doložil.

Přikládám informace ke škodní události, kteoru jsem obdržel od pojišťovny.

Cituji:

"Z pojištění platebních karet nám byla oznámena událost ze dne 22.07.2018, kdy došlo k odcizení movitých
věcí.

Šetřením bylo zjištěno, že k odcizení movitých věcí došlo tak, že věci byly ponechány bez dozoru uvnitř vozu
ve dveřích řidiče. Tato skutečnost je dle všeobecných pojistných podmínek VPP K 05/2012, posuzována
jako hrubá nedbalost dle článku 2., odstavce aa).

S ohledem na naši povinnost řešit případy objektivně a v rámci nám daném poj. smlouvou, pojistnými
podmínkami, souvisejícími právními předpisy a doloženými skutečnostmi, nemůžeme v daném případě
postupovat jinak, než tuto škodní událost odložit bez náhrady.


Produkt

Pojištění záruk a úvěrů


Požadované řešení

Náhrada škody v plné výší


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2018 08:51, před 6 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění a situaci, kdy je smluvní stranou pojistné smlouvy). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou. h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2018 13:17, před 6 lety

Vážený pane Hicle,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Generali pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2018 09:26, před 6 lety

Společnost nám ke stížnosti zaslala následující vyjádření:

"Vážení,

dne 24. 10. 2018 jsme obdrželi žádost o nové posouzení způsobu ukončení šetření škodní události č. 7000135764. Součástí žádosti nebyla plná moc pro D test, v níž by pojištění dal souhlas s odpovědí a zveřejnění osobních údajů uváděných v korespondenci. Z tohoto důvodu zasíláme odpověď na jeho e-mailovou adresu.

Ubezpečujeme Vás, že jsme celou situaci důkladně prověřili ve spolupráci s ostatními odbornými útvary Generali Pojišťovny a.s. Kontrolou doložených podkladů, které máme ve spise škodní události k dispozici, jsme dospěli k následujícím závěrům.

V odvolání nebyly uvedeny nové podklady pro šetření události vzniklé odcizením peněženky panu Hiclovi. Proto v případě události Vámi šetřené pod
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/27314/neuznani-skodni-udalosti-vykradeni-automobilu-pojisteni-vykradeni-automobilu-u-platebnich-karet i nadále trváme na již projednaném ukončení šetření.

Děkujeme Vám za pochopení a přejeme příjemný den."

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vyjádření pojišťovny reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 08:41, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 11:32, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.