Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27319Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2018, před 6 lety

Jana Chybova

Znění stížnosti

Rada bych podala stiznost na Vase sluzby. Dne 12.10.2018 Vam byla predana zasilka z Nemecka. V historiii zasilky jsem nasla, ze jsem se s Vami domluvila na jinem datumu ptevzeti. Dale pak , ze jsem 2x nebyla k zastihnuti a nakonec ze 23.10. v 9 hodin rano bylo doruceno. Nebylo doruceno nic, ani sms formou jsem nebyla upozornena, ze mi vubec neco dorucovat budete. Nekolikrat jsem byla nucena kontaktovat odesilatele s odpovedi, ze mi vcera byla zasilka predana! Dnes jsem kontaktovala Vasi linku a bylo mi sdeleno, ze balik odcestoval vcera rano v 9 hodin zpet odesilateli. Udajne nebylo uvedeno telefonni cislo. Jsem velice zozcilena na balik cekam uz 14 dni! Navic neni muj problem, ze telefon nebyl uveden ( to jste si preci mohli zjistit bud od odesilatele anebo v databazi moje jmeno, adresa i telefon je, nebot Vase sluzby vyuzivam). Dale mi bylo sdeleno, ze si to musim vykomunikovat s odesilatelem sama. Myslim, ze toto neni spravny postup z Vasi strany. Zakaznik nemusi uvadet sve tel. cislo a Vy jste povinni balik dorucit. Pokud neni adresat doma, nechat oznam. Pokud se nezdari balik dorucit na potreti, muzete poslat zpet. Pak chapu, ze v historii doruceni muzete napsat, ze adresat nebyl zastizen anebo, ze bylo zmeneno datum doruceni. Nic z toho se vsak nestalo a preci je to tam tak napsano!


Produkt

Zasilka 22001316485


Požadované řešení

Zadam o okamzitou napravu a dodani me zasilky na moji adresu. Nemam cas ani chut resit tyto vznikle problemy z Vasi strany. Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2018 09:09, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 15:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.