Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednala jsem si u firmy slevyprokazdeho.cz 1.3.2014 kulmu přes voucher( slevadne.cz ). Dosud mi zboží nepřišlo, přitom mělo přijít do 14 dnů od zaplacení. Nestalo se tak. Několikrát jsem firmě psala, odkázali mě vždy na další týden, telefoní číslo nikde nemají. K odeslání mi napsali: P:S nicméně,u akce je uvedeno:
Doručení do 14 dnů od objednání
Nehledě na to, že už to bylo měsíc. Nejraději bych odstoupila od smlouvy a chtěla bych vrátit své peníze, které již měsíc mají na účtě, jelikož byla platba předem, částka 2499,-. Předem děkuji.
je to toto zboží http://www.slevadne.cz/sleva_31893_kulma-navlasy-s-postovnym-zdarma-cr
Slevový voucher hned zaplatíte převodem, přijde vám mejl s kódem, pak uskutečníte další objednávku, kam napíšete do poznámky kód voucheru. Přijde email s objednávkou s tím že máte zboží platit, pokud nemáte voucher a zaplatit poštovné jinak Vám nic nepřijde. Maglajs! celé jednání firem skrz slevy je divné, chaotické a zmatující.
Kulma PRO Perfect Curl s poštovným zdarma
Chtěla bych vrátit peníze, neboť jsem velmi nespokojena s jednáním, a byli porušeny podmínky ze strany dodavatele, neboť v obchodních podmínkách je psáno, že zboží odesílají obratem ihned po obdržení částky na jejich účet, a tak se každopádně nestalo.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud již byla kupujícím uhrazena kupní cena a prodejce nedodal zboží ve sjednaném termínu ani v dodatečně poskytnuté lhůtě, má kupující nárok dle § 1977 občanského zákoníku na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
V případě, že by takové jednání balo běžnou praktikou prodejce, doporučujeme i podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.
Spotřebitelka nám k případu zaslala své vyjádření, které se váže na vyjádření společnosti, že bude "očernění zákaznicí řešit právní cestou".
Spotřebitelka může doložit, kdy zboží bylo objednáno a v potvrzujících e-mailech je stanoveno, že zboží bude doručeno do 14 dnů. Spotřebitelka nám potvrdila i fakt, že nyní již zboží bylo doručeno a zaslala nám i časový sled:
27.2.2014 Objednané a zaplacené zboží - platba odeslána 1.3.2014
po 5-dnech bez odezvy jsem psala na SLEVY dotaz a odepsali:
7.3. 2014 SLEVY: Zpráva, že zboží bude doručeno do 14 dnů od objednání.
14.3.2014: Zpráva, že zboží bude odesláno následující týden.
20.3.2014 SLEVY: Zpráva, že zboží má dorazit začátkem následujícího týdne.
Já 26.03.2014: Podaná stížnost
26.3.2014 Zpráva, že zboží bude odesláno zítra.
27.3.2014 : Zpráva o přijetí poštovného a zásilka údajně připravena k odeslání.
30.3.2014: Zpráva, že zásilka byla expedována.
Zásilka dorazila 3.4.2014
Z výše uvedeného vyplývá, že stížnost byla podána v době, kdy zboží nebylo dodáno, i když dle smlouvy být mělo, což spotřebitelka může prostřednictvím e-mailové komunikace doložit.
Nyní je již zboží doručené a spor je tak vyřízen v rámci dohody smluvních stran.