Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednávala jsem přes internet na adrese:htps://luxusniparfemy.ecwid.com/checkout/order-confirmation
3 parfémy 6.10.2018
z adresy : eau.de.parfum.cesko@theperfumeshop.world jsem 6.10. dostala potvrzenou svoji objednávku č. 357/2018 z internetového obchodu na nákup 3 parfémů, které na web. stránkách byly prezentovány jako značkové - luxusní parfémy - vyobrazení parfémů v orig. obalech.
Parfémy došly 16.10.2018 službou DPD, (norpley@dpd.cz) - cena byla dle objednávky v celkové výši 2 397 Kč uhrazena při převzetí balíčku DPD - přebíral manžel.
Po rozbalení balíčku jsem hluboce zklamaná okamžitě ještě večer napsala na výše uvedené stránky, že odstupuji od smlouvy, že parfémy nejen že nejsou v originálních obalech, ale ani není na nich uveden název jen číslo a ani nevoní jako originál, že žádám vrácení peněz a parfémy že zasílám na adresu uvedenou na balíčku, která je:
Parfumerie, Hrnčířská 1080, 357 35 Chodov CZ Česká republika, tel +420912189791
Bohužel jsem takovou firmu v rejstříku vůbec nedohledala a na uvedené adrese je budova, kde sídlí právě ta DPD.
Nicméně z adresy emailové na můj email zareagovali v tom smyslu, že od smlouvy odstoupit nemohu, že je to uvedeno v podmínkách a že jsem si nevšimla při objednávání, že je tam uvedeno, že se nejedná o originály, ale napodobeniny a že jsou parfémy v jiných flakonech.
objednávka 357/2018 z 6.10.2018 parfémy : 1x Mademoiselle Chanel za 799 Kč (SKU 166), 2x Hugo Boss (SKU 228) za celkem 1598 Kč
Vrácení peněz a možnost odstoupení od smlouvy dle zákona v lhůtě do 14 dnů.
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
V tomto případě se nejedná o žádnou z výjimek uvedených v ustanoveních § 1837 a § 1840 občanského zákoníku, tudíž prodejce není oprávněn spotřebitele v uplatnění tohoto práva nijak omezovat.
Pokud by informace o tom, že se nejedná o originál parfému, byla uvedena pouze v obchodních podmínkách společnosti, jednalo by se o tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takové ujednání je ze zákona neúčinné.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.