Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27324Předražená jízda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2018, před 6 lety

Dana Vičanova

Znění stížnosti

Dobrý den, vzhledem k tomu, ze mou stížnost na jízdu
a řidiče již 6 dnu nikdo neřeší , rozhodla jsem zde
napsat.
Jezdím celkem teď dost pravidelne taxify. A má jízda v pátek
19.10.2018 čas 21,27 - řidič Jan byla příšerná!!
Jednak řidič nemluvil vůbec česky, a jednak
se otáček a bloudil a jízda měla stát Kč 180
deklarována cena za kterou jsem měla též se predrazila
na Kc 285!! Tuto trasu , jak se můžete ne historii
podívat jezdím celkem pravidelne a vždy je cena max okolo 200
v běžném provozu .Platba byla kartou , jelikož mám u Vás
nějakou malou slevu, kdyby byla hotové, nedostal by řidič více!
Jsem doslova naštvaná, nejen na řidiče , který byl příšerný, ale nyní
i na taxify, ze ani po urgenci me, nic neřeší!
S pozdravem
Dana


Požadované řešení

Vracení peněz, omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2018 12:00, před 6 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování služby nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků a poskytování služeb provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.