Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dobry den koupil jsem si od vas mobilni telefon ,který prestal prijimat hovory i zprávy .proto prosim o pomoc diky
neprijima hovory ani zpravy
oprava
|
Tweet |
Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitel odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Prodejce má ze zákona povinnost přijmout reklamaci v kterékoli své provozovně, která je pro to s ohledem na prodávané zboží nebo poskytované služby vhodná, případně i v sídle nebo místě podnikání. Spotřebitel se musí řídit pokyny prodejce v záručním listě a v případě opravy se obracet na určený servis, je-li v místě prodejce nebo v místě pro spotřebitele bližším.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.