Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#27329Špatná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2018, před 6 lety

Tomáš Zamazal

Znění stížnosti

U O2 mám dluh za telefon. Jelikož to vše začalo nějak v době, kdy jsem byl studentem nepamatuji si už přesné znění smlouvy, ale vím, že smlouva kdysi byla nějak napsána na mě i mamku. Už kdysi jsem se snažil společnost kontaktovat a dozvědět se, kde mám peníze poslat, u koho vlastně dluh je, ale nikdo mi nebyl schopný odpovědět a dát nějaké informace. Po nějaké době se O2 přihlásilo do matčiny insolvence a tak jsem považoval situaci za vyřešenou, jelikož se semnou nikdo nebavil a když to tak řeknu peníze "nechtěli". Nyní jsem ale zjistil, že mám záznam v solusu což nechápu, když jsem dluh zaplatit chtěl a nikdo mi neřekl žádné potřebné informace, abych tak mohl učinit a navíc jsou přihlášeni v insolvenci mé matky. Rád bych to celé už nějak vyřešil a zbavil se záznamu v solusu a tak od O2 požaduji, aby to semnou někdo kompetentní začal ihned řešit protože mi ten záznam brání v žádosti o úvěr. Psal jsem také na pohledávky od O2, ale zatím mi nepřišla odpověď. Peníze na zaplacení připraveny mám, ovšem nemám žádné informace, kde to zaplatit. Volal jsem na ČTU a ti mě odkázali na O2 s tím, že dluh je mojí mamky. Vůbec tedy nevím, kde hledat informace a už vůbec, proč mám tedy v solusu záznam já. Honí mě čas a tak bych byl rád, kdyby se situace co nejrychleji vyřešila, kdyby O2 začalo komunikovat. Děkuji.


Požadované řešení

Dostat všechny informace o dluhu, dále kam peníze poslat a poté od O2 potvrzení o úhradě, abych mohl požádat solus o výmaz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2018 11:02, před 6 lety

Vymáhá-li společnost po spotřebiteli zaplacení pohledávky ze smlouvy, musí také prokázat, že smlouva byla mezi ní a spotřebitelem uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 15:08, před 6 lety

Dobrý den,

ověřil jsem Váš podnět s kolegy z oddělení Pohledávek. Dle jejich vyjádření již došlo k výmazu z registru Solus, neboť nezaplacená vyúčtování u tohoto referenčního čísla nevymáháme po Vaší osobě, linka byla zřízena v době, kdy jste byl nezletilý.

S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.10.2018 15:19, před 6 lety


Tomáš Zamazal

Hodnocení: