Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27. 9. 2018 jsem vrátila šaty v hodnotě 2147 Kč, které mi bohužel neseděly. Zakoupeny na stránce skvelesaty.cz. Poštou zaslány zpět na adresu Elkan Group s.r.o. s originální visačkou.Od té doby bohužel žádná odezva. Žádný e-mail, nebo potvrzení. Z mé strany ještě 5x kontaktováni s prosbou o vyjádření, bohužel bez reakce.když mi šaty byli doručeny tak ještě reakce na chat--kde napsano,vše vyřešíme a dáme Vám obratem vědět na email-od té doby chat i tel.-vypnuté
Kód objednávky: 2018003638
141-2 Šaty Numoco červeně M --tyto ani nedorazily,ale do faktury započítany na faktuře CENA CELKEM: 1 498 Kč ,ale na balíku plná cena 2147kč
Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
4834/M 141-2 Šaty Numoco červeně
M 1 0 Kč 0 Kč
NUMO-996-L Asymetrické šaty Numoco 178-1 červeně
L 1 699 Kč 699 Kč
NUMO-1106-M Šaty Numoco 192-5 červeně
M 1 799 Kč 799 Kč
Česká Pošta - Služba Do ruky 1 0 Kč 0 Kč
Dobírkou 1 0 Kč 0 Kč
CENA CELKEM: 1 498 Kč
NUMO-1106-M Šaty Numoco 192-5 červeně 141-2 Šaty Numoco červeně M --tyto ani nedorazily,NUMO-996-L Asymetrické šaty Numoco 178-1 červeně
Vrácení peněžní častky na č.ú. uvedeného u vrácení zboží--na stejné č.ú.z kterého byla tato částka zaplacena kartou na dobírku.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.