Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přišla jsem na kliniku, nejen že recepční nebyla schopná mi zodpovědět otázky,ale také jsem chtěla reklamovat celou službu, protože jsem nebyla spokojena se zákrokem, odmítli mi peníze vrátit a dál celou věc neřešili!Nehoráznost!
Dermální výplně
Vrácení peněz
|
Tweet |
Poskytnutou službu může spotřebitel také reklamovat. Výhrady by měl spotřebitel uplatnit co nejdříve. Podle povahy vady je pak možné v prvé řadě žádat bezplatnou nápravu. Není-li možné nedostatek odstranit, zákazník má právo požadovat slevu z ceny.
Pokud by došlo ke škodě na klientově zdraví, má spotřebitel právo požadovat finanční kompenzaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.