Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U operátora O2 FAMILY je moje matka. Před dvěma lety, když jí končila smlouva jsem ji chtěla převézt k mému operátorovi T-mobile,ale O2 byli rychlejší a po telefonu s ní smlouvu prodloužili o další 2 roky, i když jsem ihned volala, že smlouvu chceme ukončit, již to nešlo stornovat. Tak jsme čekali 2 roky a nyní již přes měsíc vyřizuji ukončení smlouvy. Asi koncem měsíce září jsem poprvé telefonovala ohledně informace k ukončení. Bylo mi řečeno, že je čas, že stačí zavolat koncem října. Volala jsem dříve a další
operátorka řekla, že mám volat 15 dní před ukončením smlouvy a telefonicky se
vše vyřídí. Proč neinformují hned, že to nejde, že musí poslat formulář k ukončení?????Vyžádala bych si ho hned.
V pondělí 22.10.2018 mi další operátor řekl, že věc nejde hned vyřídit a že vše předá specialistovi a do 2 dnů mi zavolá. Tak jsem čekala a dnes jsem urgovala vyřízení. Volala mi operátorka a pomalu mě nepustila ke slovu a nabízela jiný tarif, i když jsem jí několikrát říkala, že chci matku převézt k mému operátorovi. Připadalo mi, že se ani svobodně nemůžu rozhodnout, u jakého operátora chci býti.Takže teď budu čekat 5 dnů na poslání formuláře a k nim prý dorazí do dalších 5 dnů. Smlouva končí 9.11.2018 a když se to nestihne, tak prý to bude automaticky převedeno na dobu neurčitou a budu platit 5,- Kč denně, dokud se to nevyřídí. Já ale nechci platit nic navíc, vše vyřizuji včas, jen operátor o2 family dělá vše pro to, aby se to nestihlo, protože chci od smlouvy odstoupit.Když jsem se zeptala, jestli by to nešlo vyřídit na některé pobočce, tak to prý už nejde. Nevím, proč by to nešlo.
Děkuji za takové jednání
Telefon mé matky chci převézt ke mě i z důvodu, abych měla vše pod kontrolou.Matce je 84 let a není zcela zdravá a má problémy s pamětí.
Pro mě bude jednodušší mít vše v jednom.
Žádám o ukončení smlouvy v termínu, smlouva končí 9.11.2018. Nechci platit nic navíc, protože vše vyřizuji včas, jen není dobrá komunikace s operátory, byli sice ochotní, ale nic nevyřídili.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, avšak za předpokladu, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou. Výpověď se dále bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba. Délka výpovědní doby by měla být upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými spotřebitel při uzavírání smlouvy vyslovil souhlas.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky 841 117 118 nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.