Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#27343Blokování roamingu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2018, před 6 lety

Eliška Svejkovská

Znění stížnosti

Užívám tarif od Vodafone, bez volných minut a SMS, ale jen 4GB mobilních dat. Když jsem nyní vyrazila do Německa, můj telefon měl blokovaný roaming (nejen data, ale i volání a SMS), a v nastavení nejde služba ani aktivovat.

Operátor mi sdělil, že když mám datovou SIM kartu (tedy bez volných minut a SMS) není jeho povinností mi roaming zajistit.

Má na takové jednání právo?


Produkt

Tarif: Datová karta


Požadované řešení

chci využívat svůj tarif za stejných podmínek v tuzemsku i zahraničí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 16:03, před 6 lety

Obecně operátor nemá povinnost nabízet ke všem svým poskytovaným službám roaming, byť je to u operátorů na českém trhu obvyklé. Povinnost, která vyplývá z Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2015/2120, je pouze ta, že když už je roaming aktivní, musí být poskytován za stejnou cenu, bez jakéhokoli příplatku k vnitrostátní maloobchodní ceně.

V případě, že si strany ve smluvních ujednáních nesjednaly poskytování roamingu, není na něj dán právní nárok

V opačném případě by spotřebitelka měla uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 14:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.