Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#27353Smluvní pokuty za pracovníka T-mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2018, před 6 lety

Olga Konečná

Znění stížnosti

Už 3 vyúčtování jsem k vyúčtování dostala pokutu 1150kč.v prodejně ve Velkém Meziříčí pracovník v měsíci červnu nevystavil a nezaslal sms na vystavení vyúčtování.přišla až výstraha v červenci a samozřejmě začali chodit pokuty. 2krát jsem pokutu nesmyslně uhradila. Teď už v tom nehodlám pokračovat,zaplatila jsem vyúčtování(už bez pokuty) a chci odblokovat odchozí hovory a stornivat pokutu. Uvažuji o přechodu k jinému operátorovi. Chci vyjádření jak si může člověk na prodejně dovolit přehodit datum vyúčtování,nedoručení sms o vystavení vyúčtování. Chci nápravu..


Požadované řešení

Odblokování odchozích hovorů a stornování smluvní pokuty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 10:25, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.