Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
25.10. jsem požádal o přenos čísla od Vodafone k O2. Na zákaznické lince mi paní Lenka Richtrová na můj konkrétní dotaz slíbila, že číslo bude fungovat až do uskutečnění přenosu. Večer dorazila SMS s kódem ČVOP (ačkoliv by ho měli sami předat do O2). Když jsem 26.10. chtěl zavolat na O2 a předat jim ČVOP, zjistil jsem, že z mého tel. čísla nelze volat. Zavolal jsem z jiného telefonu na Vodafone a tam mi řekli, že to je nový postup, že od dnešního dne (tj od 26.10.) údajně po odeslání ČVOP okamžitě dochází k zablokování volání a cituji "snažit se musí nový operátor". Na mou žádost mi bylo přislíbeno že se mi ozve manažerka paní Jana Myšková. Ta ale také nereaguje.
Náhrada nákladů spojených s pořízením dočasného čísla.
cesta do Tesca a zpět: 1hodina = 400,-
náklady na cestu: 16km*6Kč = 96,-
předplacená GO karta: 150,-
celkem 646,-
platba převodem na můj účet.
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 12 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, zaniká smlouva ze zákona do 10 dnů, jakmile účastník oznámí operátorovi, že s ním chce vztah ukončit a přejít k jinému poskytovateli (tzn., že chce rovněž přenést číslo). Tato lhůta se neuplatní, pokud doba zbývající do zániku smlouvy je kratší než 10 dnů nebo k přenesení telefonního čísla nedošlo. Účastník se po učinění požadavku na přenesení telefonního čísla může s operátorem dohodnout na pozdějším datu zániku smlouvy. Tento postup se uplatní, pokud požadavek na ukončení smlouvy byl zadán po 1. 2. 2018.
Technické a organizační podmínky pro realizaci přenositelnosti telefonních čísel stanovil Český telekomunikační úřad opatřením obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 . Část třetí článek 5 odst. 10 tohoto opatření stanovuje, že doba bez poskytování služby může být nejvýše šest hodin.
Jestliže operátor v dané situaci postupoval v rozporu s pravidly pro přenášení telefonních čísel, je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v oblasti dozorovým orgánem (https://www.ctu.cz/kontakt).
Dobrý den, pane Fialo,
je škoda, že jste se rozhodl odejít od Vodafonu, ale respektujeme to.
Ráda bych nejdřív upřesnila, jak probíhá přenos čísla. Zákazník nejdřív požádá svého stávajícího operátora o vystavení ČVOP. Poté tento kód nahlásí novému operátorovi a zároveň si s ním domluví konkrétní termín, kdy proběhne přenos čísla. V tento den přestane fungovat číslo na původní SIM kartě a přenese se na SIM kartu od nového operátora.
Určitě to není tak, že bychom okamžitě po vystavení ČVOP blokovali služby, proto se domnívám, že omezení služeb na Vašem telefonním čísle způsobila nějaká jiná příčina. Abychom mohli celou situaci prověřit, kontaktujte nás prosím prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ (pokud je Vaše telefonní číslo ještě aktivní v naší síti) nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Poslal jsem stížnost na ČTÚ. Předpokládám, že vás budou kontaktovat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost se k vývoji vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.