Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jsem zákazníkem O2 už 8 let se službami jsem byl docela spokojen do doby než jsem se rozhodl objednat O2 TV a začaly se dělat věci.
24.9 na prodejně O2 v Letňanech u pana O. U. jsem si objednal O2 Tv L + Internet Optimal HD Plus kde my bulo slíbeno že do 3 dni budu mít aktivované služby. Po týdnu čekaní dostal jsem správu od ČP že mám u nich zásilku. Takže šel jsem na poštu místo toho než by balík byl doručen do rukou. Dostal jsem O2TV set-top-box.Zásilka nebyla kompletní ,chyběl originální ovladače, který podle dopisu dostanu až bude skladem.
šel jsm připojit set –top-box, k podivu to nešlo, ani na druhy den jsem se nedostal v instalaci dal než identifikace klienta. Přistroj, byl moc pomalý a časem vůbec ne reagoval na ovladač. Tak jsem volal na infolinku de spomoci operátora jsem se pokusil o zprovozněni přístroje. Po pul hodině to se nám i po 3x restartu nepovedlo. Tak jsem šel do prodejny na Letňanech kdy ten přistroj vyzkoušely a byl v pořádku.
Bylo my zděleno že je asi nějaká porucha a do 4 dní zavolá technik a přijede pomoc s zprovozněním, co se nestalo. Nikdo nevolal a ni nepřijel. Čekal jsem dal, najednou dostanu správu ženám aktivovánu službu O2Tv M ale tu jsem si neobjednal. Baliček M 94 stanice za cenu 399,00 za tokovou cenu jsem mněl podle smlouvy z 24.9.2018 mít 143 kanály. Tak zase volám na infolinku de mi operátorem bylo zběleno že předa moji správu panovi O. U. který tu službu zřídil 12.10.2018 v 8.09 hodin bez mého souhlasu a přítomnosti.
Je postup pana O. U. z právního hlediska správný? Muže prodejce zneužit údaje zákazníka k založení objednávky o kterou nemam zájem.
Takže mně to čekaní na televize od O2 už nebavilo, rozhodl jsem zrušit objednávku O2 TV L, která vinou pracovníku společnosti O2 /p. O. U./ nebyla zprovozněna a ni po dnešní den. Nikdo mně nekontaktoval ani nevím proč,kde a kvůli komu moje objednávka nebyla vyřízena.
20.10 jsem přišel n pobočku O2 na Letňanech z odhodlaní zrušit objednávku, ktera opakuji po dnešní den nebyla sprovozněna. Vysvětlil jsem všechno pracovníkovi na prodejně, ten někam volal a po 10 minutách čekaní předal mi telefon z panem kterému jsem zase musel všechno z začátku vysvětlovat, a zdůraznil jsem mu že chci odstoupit od objednávky O2 na co my bylo zběleno že moje objednávka neví proč je někde zaseknuta. On vidí jenom že mam dokončenou O2TV M, od které nemohou odstoupit bez sankce ze strany O2 a sám objednávku nemůže zrušit mám počkat až mi zavolají do 5-7 dnu z reklamačního oddělení .Opakuji baliček M byl aktivován bez mého souhlasu a vědomi.Takže teďka mam zaplatit pokutu za služby o kterou jsem nemněl zájem. A službu kterou jsem si objednal na pobočce pořad nemam.
O2 Tv L + Internet Optimal HD Plus /ID dokumentu 1-53009226842/
Zrušeni O2Tv M
Zprovozneni objednaneho baličku O2 Tv L + Internet Optimal HD Plus /ID dokumentu 1-53009226842/
|
Tweet |
Společnost má povinnost dodat zboží a zpřístupnit sjednané služby. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (v daném případě do 3 dnů), ocitá se v prodlení. Jestliže služby společnost nezprovozní v tomto termínu, upozorní spotřebitel společnost, že nezpřístupnila služby včas a poskytne společnosti přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).
Pokud společnost nezpřístupní služby ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti.
Zaměstnanec v žádném případě není oprávněn za spotřebitele uzavřít smlouvu bez jeho vědomí. Pro to, aby byla smlouva platná je třeba souhlasný projev vůle obou stran. Tvrdí-li společnost, že se spotřebitelem byla uzavřena smlouva, měla by prokázat, že spotřebitel smlouvu skutečně uzavřel. Pokud má spotřebitel podezření, že ze strany společnosti došlo ke zneužití osobních údajů, může podat podnět k šetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007).
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobrý den,
omlouvám se za komplikace, které jste při zřízení služby O2 TV zaznamenal. Vše bohužel souvisí s úpravami v našich systémech, díky čemuž trvala realizace služby delší dobu a v momentě, kdy jste službu zapojoval (po doručení set-top boxu) ještě nebyla v našich systémech aktivní, proto tedy nefungovala.
Úpravami v systémech také došlo k chybnému zadání tarifu při zřizování služby (nejde o to, že by službu někdo objednával za Vás bez Vašeho vědomí - šlo o vyřízení původní objednávky, kde byl bohužel chybně zvolen tarif).
V současné chvíli již máte služby nastavené tak, jak jste původně požadoval a na průběh zřízení máte zadanou stížnost č. OUDR51, ke které Vám specialisté zašlou vyjádření.
Ještě jednou se omlouvám za potíže spojené se zřízením služby.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
Chybně zvolený tarif /O2 TV M/ za který už jsem dostal fakturu a teďka ji mam zaplatit. Proč když jsem to nahlásil tak žádný z pracovníku O2 to neřešil a ne byla naúčtovaná služba
Proč zapojení služby trvalo tak dlouho / objednávka 24.9.2018 - nastavení služby 1.11.2018/ .
Objednal jsem si O2 TV L / za 499,00 po sleva 399,00/ a v objednávce O2AJUX2 mám za stejnou službu zaplatí 499,00.
Proč když jste nastavily službu O2 TV L mám pořad aktivní baliček O2TV M.
Proč pracovník O2 který zřídil TV M ne zavolal aby upřesnil objednávku když máte na zákazníky kontakt, případně vysvětlil změnu objednávky.
Proč všechno se začíná řešit jenom když jsem poslal doporučeně dopisy na jméno generálního ředitele O₂ Czech Republic.
Jsem moc zklamaný přístupem O₂ Czech Republic.
Dobrý den,
ještě jednou se omlouvám za chybné nastavení tarifu u služby O2 TV. Nedokážu Vám sdělit, z jakého důvodu byl dříve nastavený chybný tarif. To, že nebyl změněný, je také chyba na naší straně.
Zapojení trvalo delší dobu z důvodu úprav v našich systémech. Za to se také moc omlouvám.
V objednávce je uvedena plná cena tarifu 499 Kč vč. DPH. Slevu ve výši 100 Kč vč. DPH měsíčně již máte aktivní a s tou se nehýbe. Proto není v objednávce uvedena.
Jestli Vám stále funguje balíček O2 TV M a nemáte tam kanály, které jsou obsažené v tarifu L, pak jděte v set-top boxu do "Menu - Nastavení - Set-top box - Systémové nastavení" a zde zvolte "Reboot", případně "Restartovat zařízení". Tím by se měla načíst správná aktuální konfigurace služby. Pokud to nepomůže, kontaktujte prosím technik na bezplatné lince 800 020 202 - volba 4.
Vidím, že je již vše v řešení specialistů z oddělení reklamací a stížností a další zásah z naší strany zde není nutný. Tímto považujeme záležitost za vyřízenou. Přijměte, prosím, naší omluvu.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den
Reklamace je uznaná, dohodly jsme se s O2 na pokračovaní. Objednané služby byly aktivované.
Doufám že to co slíbily tak bude platit.
Děkuji
Dobrý den,
děkuji za informaci. Pokud budeme moci s něčím v budoucnu pomoci, neváhejte se na nás obrátit přes info@o2guru.cz. Děkujeme.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Ani nevím co mam psát, jenom sliby od pracovníku O2.
Pořad nemam originální ovladač k set-top-boxu / od 24.9.2018/ čekám.
Za říjen mam zase naúčtované služby OTv M řešíme to od 19.11.2018, pořad jenom sliby a nic se neděla. Chtěly po mně kontakt 19.11.2018 že se mi ozvou do par dní z fakturačního odděleni - čekám.
Umějí jenom slibovat že všechno se napraví a nebude se opakovat ale jsou to jenom kecy aby se zákazník na nějakou dobu uklidnil.
Dobrý den,
ovladač ke službě O2 TV již máte a nyní, nejpozději do Vánoc, zasíláme zákazníkům právě ten druhý s podporou bluetooth, který nebyl součástí původního balení, neboť došly skladové zásoby. Nebojte, nepřijdete o něj.
Co se týče faktury, pak ta je vystavena na správnou výši. Chápu, že Vás může mást, že máte na faktuře tarif O2 TV M. Je tomu z důvodu, že v daném zúčtovacím období byl tento tarif aktivní (když byl omylem zvolený jiný, nižší tarif). Na fakturaci, že byste platil více, to však nemá vůbec žádný vliv - neplatíte nic navíc (když vezmete službu O2 TV a odečtete od ní 100 Kč za kombinaci produktů, nejste ani na částce 399 Kč vč. DPH).
Každopádně máte již na fakturu opět podanou reklamaci a vyjádření obdržíte oficiálně z reklamačního oddělení nejpozději do měsíce od podání reklamace.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den
Od 28 prosince je všechno v pořádku. Po tolika měsících volaní a stěžovaní bylo mi doporučeno vyměnit modem na novější, modem jsem dostal od O2 na vyzkoušeni. Na dálku pracovník O2 změnil internet ADSL na VDSL/ADSL ,od té doby po 3 měsících od objednáni služby všechno funguje jak jsem si to představoval. Škoda že na to nepřišly dřív.
Už jsem dostal ovladač s podporou bluetooth.
Reklamace faktury za listopad /naúčtovaní služby O2 TV M 205,9 Kč/ byla uznaná za oprávněnu. Z celkové částky bylo odečteno 205.9 Kč.
Uvítal bychom od O2 slíbenou panem Jaroslav Neubauer Guru pro Social Media, O2 kompenzace.
Děkuji.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
vše již bylo vyřešeno v rámci reklamace, kde došlo, jak sám uvádíte, k odečtení částky za využívanou službu.
Kompenzace z mé strany tedy již není nutná. Nicméně Vám za způsobené komplikace mohu nabídnout vouchery pro nákup filmů v O2 Videotéce. Abych je neuváděl veřejně a nepoužil by je někdo jiný, napište mi přes info@o2guru.cz a uveďte tam stručný popis, odkaz na tuto stránku a telefonní číslo, na kterém máte aktivní O2 TV.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: