Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 23.10.2018 jsem si objednal a zaplatil jeden měsíc prémiového účtu za 180 Kč. Bohužel jsem si nevšiml, že mi mohou službu automaticky prodlužovat a to rovnou o dalších šest měsíců. O další prodloužení nemám zájem, se službou nejsem spokojen. Psal jsem na podporu e-mail o zrušení ale zatím mi přišla jen automatická odpověď že se zpracováv᧠připadá mi toto chování jako krajně podezřelé, hraničící s podvodem.
Prémiové členstvíH profilu outti26seznam.cz, ID kontaktu: 2U56V91
Okamžité ukončení prémiového účtu, jeho další neprodlužování, smazání profilu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 180130339
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Lisa18.
Ano kontaktovalo mě s tímto e-mailem
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Automatickou prolongaci svého prémiového členství můžete vypovědět prostřednictvím FAX-u, dopisu či emailu.
Bez ohledu na skutečnost, kterou formu výpovědi si zvolíte, je v daném případě (v zájmu dohledání správného profilu) potřebné použít náš Výpovědní formulář.
Výpovědní formulář je možné stáhnout přímo ve Vašem profilu v sekci „Můj profil“ - „Nastavení“ - „Vaše členství“ - „Změnit“ (formulář již obsahuje Vaše ID a emailovou adresu).
Výpověď prostřednictvím FAX-u :
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující číslo: 00 49 851 987 900 21
Výpověď prostřednictvím dopisu:
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující adresu:
Interdate S.A.
13 rue du Commerce
L-1351 Luxembourg
Výpověď prostřednictvím emailu:
Zašlete prosím sken vyplněného a podepsaného formuláře jako přílohu emailu (ve formátu pdf, jpg nebo gif).
V podmínkách máte že můžu smlouvu ukončit e-mailem o což se snažím a že můžu použit výpovědní formulář ve kterém mám uvézt svoji adresu a podepsat ho. Adresu cizí společnosti dávat nechci zvlášť když ho při registraci nebylo potřeba. Podpis je nutný jen když se posílá formulář poštou, v tom případě v e-mailu není nutný podpis. Peníze vrátit nechci. Chci jen ukončit svoje členství PREMIUM a ukončit automatické prodloužení členství.
Tímto bych chtěl zrušit členství a automatické prodloužení členství PREMIUM na profilu.
Děkuji
Obecně platí, že pro právní jednání, kterým je i výpověď smlouvy, lze zvolit libovolnou formu. Pokud však byla skrze obchodní podmínky ujednána potřebná forma výpovědi, je to pro strany závazné, avšak takové ujednání nesmí být ve vztahu se spotřebitelem nepřiměřené, jinak se k němu dle § 1815 občanského zákoníku nepřihlíží. Postup, který by proces ukončení závazku výrazně komplikoval oproti tomu, jak je možné závazek uzavřít, by byl dle našeho názoru nepřiměřený, takže by se k ujednání obchodních podmínek, které jej stanoví, nepřihlíželo.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 180130339
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 23/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení:
Komentář: Zatím to vypadá že se vše v pořádku vyřešilo. Děkuji