Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem mobil Samsung Galaxy J5 v prodejně O2.Zároveń s prodejem jsem sjednala pojistku na případné poškození.Na dovolené jsem nešťastnou náhodou shodila mobil s nočního stolku. Prasklo ochranné tvrzené sklo. Nevím,jestli to s tím souviselo,ale začal tmavnout dispej.
Po návratu jsem navštívila prodejnu ,kde mi doporučili uplatnit pojistku.
Průběh pojistné události jsem popsala pravdivě.Bylo pro mne velké překvapení,když mi přišla odpověď,že jsem uvedla nepravdivé nebo hrubě zkreslené údaje a že mi vzhledem k tomu, že mnou uvedené informace ke škodné události jsou v rozporu,nemůže být přiznána náhrada škody.
V servisu prý zjistili, že po diagnostice přístroje bylo zjištěno vniknutí neznámé kapaliny a to jsem prý neuvedla.Nebylo to uvedeno proto, že můj mobil nebyl vystaven žádné kapalině,po dobu 3 měsíců,kdy jsem ho používala. Výhradně sama.Vůči tomuto rozhodnutí jsem se odvolala telefonicky a vyměnili jsme si několik emailů.Bez výsledku.
Cítím toto jednání jako křivdu a nedůvěru ke klientovi.Dosud pro mne bylo slovo pojistit se synonymem pro jistit se,když se stane něco nečekaného.Proto se pojištujeme.
Rámcovápoj.smlouvač.o2HW 1/2015
Požaduji náhradu škody za škodnou událost. Trvám na tom,že jsem pravdivě popsala,jak k poškození došlo, a také na tom, že jsem nemohla uvést přítomnost neznámé kapaliny, když můj mobil po dobu,co jsem ho používala výhradně sama, do styku s kapalinou nepřišel. Toto bylo uvedeno jako důvod nepřiznání náhrady.
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitelka může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.
Pokud by bylo nutné nějakým prokazatelným způsobem vznik závady telefonu doložit, nejvýhodněji se jeví znalecký posudek, který má i potřebou argumentační hodnotu. Seznam znalců lze nalézt na portálu www.justice.cz, kde jsou řazeni podle oborů a místa bydliště.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění a situaci, kdy je smluvní stranou pojistné smlouvy). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou. h
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.