Společnost


Marta Voláková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27367Nedodané zboží/nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2018, před 6 lety

Jan Švihálek

Znění stížnosti

9.10. objednáno zboží (TV) v hodnotě 14 490,- Kč z eshopu www.elektrovtv.cz, platba odeslána tentýž den
11.10. platba doručena
12.10. eshop potvrdil přijetí platby
12.10. eshop emailem uvedl, že je mu zboží doručováno od dodavatele (i když na eshopu bylo uvedeno Skladem)

od 12.10. jsem se snažil navázat jakýkoliv kontakt s eshopem z důvodu informování ohledně stavu objednávky, ale marně

24.10. do tohoto dne eshop neodpovídá na telefonních číslech 739 992 225 a 776 779 798 a 604 578 086; eshop neodpovídá ani na své emailové adrese

24.10. webové stránky eshopu přestaly fungovat

25.10. odesláno odstoupení od smlouvy - emailem a poštou (doporučené s dodejkou)

Eshop do dnešního dne nekomunikuje přes telefon, SMS, emaily tudíž očekávám, že snaha získat peníze zpět přes odstoupení od smlouvy bude marná


Produkt

Elektronika - televize 55" Samsung UE55MU6172


Požadované řešení

vrácení plné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 10:05, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (od smlouvy je možné odstoupit samozřejmě i před převzetím zboží). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 10:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.