Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balík do ruky opět nedodán a to již po několikáté. Pouze přišla SMS, že jsem nebyla zastižena doma. Přitom jsem se z bytu z důvodu nemoci nehnula. Auto české pošty jsem zahlédla z okna bytu. Nikdo z něj ale nevystoupil a auto po cca 10 vteřinách odjelo. Řešila jsem to telefonicky s místní poštou, bylo mi řečeno, že pošta má na dodání 30 dní. Cože???Pak mi přišla SMS,že jsem nebyla zastižena doma. Zažádala jsem o znovudoručení další den. A opět nic. Pouze přišla další SMS, že jsem si zásilku doposud nevyzvedla. Jsem po operaci kolene, chodím o berlích a zásilka váží 26 kg. To, že jsem si zásilku objednala přímo na adresu mělo tudíž své důvody. Budu muset počkat do soboty, aby mi zásilku vyzvedl syn.
Tímto bude poškozena i firma, kde jsem balík objednala. Právě přišli z důvodu problematické dodávky o klientku. Příště objednám tam, kde nebude figurovat ČESKÁ POŠTA!!!
Zásilka DR3331544325U, pošta Starý Plzenec 332 02
Ráda bych, aby se toto neopakovalo. Není to jen můj problém, takových je nás tu spouta
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman