Společnost


Cvek Pavel

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2737Zamítnutá reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2014, před 11 lety

Jana Karská

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 8.11.2013 jsem si zakoupila v kamenném obchodě s obuví v Holešově (Pavel Cvek, Zahradní 387, Holešov) dámské zimní kozačky od fy Wendel ve výši 1399,- Kč.
Dne 28.2.2014 cestou ze zaměstnání došlo k „propadnutí podpadku“ a odlepení podešve. Téhož dne jsem boty reklamovala na prodejně. Dne 24.3.2014 mi byl telefonicky panem vedoucím sdělen výsledek reklamace – zamítnutí. Následující den jsem si boty vyzvedla na prodejně v Holešově s tím, že na reklamační list jsem uvedla, že s výsledkem reklamace nesouhlasím. Reklamace byla zamítnuta s odůvodněním: „Po konzultaci ve výrobě i se znalcem obuvi reklamaci zamítáme. Dle občanského zákoníku je spotřebitel povinen reklamovat závadu ihned bez zbytečného odkladu a neobstojí argument, že zákazník říká, že nemá v čem chodit. Z jednoduché a rychlé opravy odlepeného podpatku se dalším používáním stala neopravitelná vada. Tím, že podpatek nebyl spojen se svrškem došlo k jeho poškození. Na druhé botě je vidět, že k poškození nedojde, když je bota kompaktní.“
S tímto odůvodněním nesouhlasím. Boty byly převážně používány jen k cestě do zaměstnání po místních komunikacích v rovném terénu. Reklamovala jsem boty bez zbytečného odkladu poté, co jsem závadu „ucítila“ nebo copak se dá s „propadlým podpadkem“ běžně chodit? Vadné zboží jsem nadále nepoužívala, jak tvrdí prodejce. Prosím poraďte, jak dále postupovat. Je nutné, aby prodejce zaslal boty k posouzení výrobci? Za Vaši radu děkuji. Karská Jana


Produkt

zimní kozačky zn. Wendel


Požadované řešení

Jelikož jde o neodstranitelnou vadu, požaduji navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 10:35, před 11 lety

Pokud prodejce zamítne reklamaci a řádně zamítnutí odůvodní, může jej kupující nechat posoudit jiným odborníkem, který by vadu potvrdil a vyhodnotil i její příčinu. Jak uvádí spotřebitelka, tak je samozřejmě možné zaslat výrobek na posouzení výrobci. Pokud by trval na vyjádření, je možné kontaktovat soudního znalce, který by vadu na výrobku posoudil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 14:26, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.