Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#27370Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2018, před 6 lety

Elena Paun

Znění stížnosti

Dne 15.06.2018 jsem zaslal částku 2513,00 KCZ, která představuje Poplatek za sběr odpadů v Brně prostřednictvím platební brány (ComGate as), která je k dispozici na internetové stránce:
https://www.brnoid.cz/en/pay-for-waste
výběrem tlačítka Raiffeisen uvedeného na této stránce (viz přiložený screenshot Payment Gates.png).
Po několika dnech jsem od obce Brno obdržel e-mail, že platba nebyla na jejich účet přijata.
Stejně jako řešení, rád bych vás požádal, abyste se ke mně vrátili ve výši 2513,00 KCZ.
V přílohě najdete výpis z banky o této platbě a obrazovku obrazovky stránky, na které bylo vaše platební tlačítko uvedeno.


Produkt

Inkasní poplatek za sběr odpadu


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 09:38, před 6 lety

Pokud nebyla platba zprostředkována, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u poskytovatele služby.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.