Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatil jsem si tarif student kvůli internetu , každý 20 den v měsíci se tenhle tarif má obnovit v ten den jsem se díval na aplikaci T-Mobile , kde se mi obnovil tarif jen ohledně volných minut , ale internet ne . Hned ten den nebo den poté jsem napsal na zakaznicke centrum , že se mi neobnovil internet na nový měsíc , odpovědi jsem se nedočkal . Byl jsem s tímhle problémem na prodejně , kde mi řekli , že to dají ověřit technikum . Ještě v ten den večer mi volali z technickeho centra , že chybu nenašli a vidí že jsem od 20.10. do dnes 25.10. vyčerpal přes 5GB internetu . Je to prakticky nemožné vyčerpat tolik dat za necelých 5 dní , když před obnovení tarifu což je 20.10. mi zbylo ještě 500MB z minuleho měsice . Tímto podávám stižnost a chci aby se problém vyřešil , když uz jsem zapaltil i na další měsíc . Děkuji
Chci obnovit internet na tenhle měsíc , který jsem si už zapltil a činí 6GB
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.