Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27375Neschopnost doručovatelky špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2018, před 6 lety

Jaromír Vaněk

Znění stížnosti

Dobrý den. Stížnost směřuji na Poštu Praha 10 Vršovice Sportovní 10100. Čekal jsem balík, žádné doručení mi nepřišlo, řešíme stále, že pošťačka sem vůbec nechodí. Stalo se to již několikrát a již přetéká pohár trpělivosti. To stejné s dopisy, čekali jsme přání ke svatbě a ani jeden dopis nepřišel. Schránka a zvonek je označen správně. Mělo by se to začít řešit. Takové jednání je nepřípustné! Za tuto si pošta zaslouží žalobu, je pak na nás platit poplatky, které po nás společnosti vymáhají a my je musíme platit, aniž by to byla naše chyba. Děkuji J. V.


Produkt

Více špatná docházka pošťačky.


Požadované řešení

Okamžitě provést nápravu a kontrolu. Jinak bude požadovaná náhrada škod za nucené placení balného, které po nás po té firmy žádají. Díky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 08:37, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.