Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti Asus jsem reklamoval notebook s vadným diskem, kde jsem žádal o zálohu dat. V servisu mi bylo řečeno, že disk bude vyměnen za nový a starý se pošle dodavateli. Záloha disku prý nelze udělat, ikdyž u tohoto typu vady ( vadná čtecí hlava ) je možnost zálohu dat provést. Firma Asus mi nabídla pouze odkup starého disku za cenu 1 433Kč a výměnu za nový. Připadá mi nelogické kupovat si zpátky starý nefunkční disk. Chtěl jsem se tímto prostřednictvím zeptat jaké mám mmožnosti dalšího řešení ? Firma ASUS mi prodej produktu zaručila 2 leté fungování bez vady. Mám tedy možnost náhrady za ztracená data ?
jedná se o notebook ASUS Zenbook UX32VD s vadnou čtecí hlavou na disku
Požadoval bych po firmě ASUS vrácení či zapůjčení starého disku, který bych předal specializované firmě za účelem záchrany dat.
|
Tweet |
V tomto případě by společnost měla předcházet škodám a data sama z discu zálohovat za poplatek nebo umožnit předání jiné společnosti, kter je zazálohuje, pokud to oni neumožňují. Samotným zálohováním dat ovšem nemohou pomínit nároky vyplývající z reklamace.
Tyto nároky lze uplatnit i vůči prodejci.
Společnost ASUS Czech Service byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.