Společnost


ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2738Reklamace vadného disku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2014, před 11 lety

Karel Kratochvíl

Znění stížnosti

Dobrý den,
u společnosti Asus jsem reklamoval notebook s vadným diskem, kde jsem žádal o zálohu dat. V servisu mi bylo řečeno, že disk bude vyměnen za nový a starý se pošle dodavateli. Záloha disku prý nelze udělat, ikdyž u tohoto typu vady ( vadná čtecí hlava ) je možnost zálohu dat provést. Firma Asus mi nabídla pouze odkup starého disku za cenu 1 433Kč a výměnu za nový. Připadá mi nelogické kupovat si zpátky starý nefunkční disk. Chtěl jsem se tímto prostřednictvím zeptat jaké mám mmožnosti dalšího řešení ? Firma ASUS mi prodej produktu zaručila 2 leté fungování bez vady. Mám tedy možnost náhrady za ztracená data ?


Produkt

jedná se o notebook ASUS Zenbook UX32VD s vadnou čtecí hlavou na disku


Požadované řešení

Požadoval bych po firmě ASUS vrácení či zapůjčení starého disku, který bych předal specializované firmě za účelem záchrany dat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 11:13, před 11 lety

V tomto případě by společnost měla předcházet škodám a data sama z discu zálohovat za poplatek nebo umožnit předání jiné společnosti, kter je zazálohuje, pokud to oni neumožňují. Samotným zálohováním dat ovšem nemohou pomínit nároky vyplývající z reklamace.
Tyto nároky lze uplatnit i vůči prodejci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:21, před 10 lety

Společnost ASUS Czech Service byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.