Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Nechtějí vrátit peníze, 2 krát 200 Kč.
Při dobíjení telefonního čísla na oskarta.cz přes platební bránu https://platebnibrana.csob.cz/pay/vodafone.cz/ jsem skončil na chybové hlášce:
The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is: ...
Měl jsem za to, že dobití neproběhlo. Z toho důvodu jsem dobití 2 krát opakoval, jednou znovu s kartou ČSOB, podruhé s kartou od mBank. Bohužel se stejnou chybovou hláškou.
The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is:
The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is:
Pár minut na to přišli 3 smsky o úspěšném dobití Oskarty.
Místo 1x se tedy Oskarta dobila 3x.
Chci tedy 2 z plateb zrušit z důvodů uvedených výše.
ČSOB mi sdělila, že mám nejdřív kontaktovat obchodníka.
Na lince Oskarty jste mi zase řekli, že platbu zrušit nemůžete.
Na facebook stránce jste mi odepsali, abych napsal na e-mail oskartatym@oskarta.cz a poslal nějaké údaje.
oskarta.cz csob.cz
Vrácení 400 Kč a ponížení kreditu o 400 Kč.
Nesouhlasím s navrženým řešením níže:
Bohužel už dobitý kredit nemůžeme vrátit, ale pokud u Oskarty nebo Vodafonu máte jiné číslo, ráda Vám u něj navýším kredit o 400 Kč nebo snížím Vyúčtování o tuto částku.
Pokud máte nějaké jiné číslo, napište mi ho prosím s 1. a 3. pozicí z hesla. Já poté obratem částku zadám.
|
Tweet |
V případě, že k několikanásobnému stržení částky došlo chybou na straně podnikatele a nebylo spotřebitelovou vůlí nabít částku několikrát, drží nyní nabitou částku podnikatel bez právního důvodu.
V případě, že byly podnikateli zaplaceny částky, na které neměl právní nárok, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli, oč se obohatil.
Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobrý den, pane Pohle,
pokud nesouhlasíte s vyjádřením, které jste dostal e-mailem, máte možnost podat reklamaci. Tu je třeba poslat podle Reklamačního řádu (který najdete na webových stránkách Oskarty - konkrétně na https://www.oskarta.cz/Oskar_Reklamacni_rad.pdf) poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.