Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 27.9.2018 jsem u Vás objednal zboží. Dne 1.10.2018 vystavena faktura a dodnes jsem zásilku neobdržel. Číslo objednávky 1102182611 a číslo faktury 9003245739.
Předem děkuji za vyřízení a vaší odpověď.
Pavel Mariánus, Skalná
dodání
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Mariánusi,
je nám líto, že s doručováním zásilky byly takové problémy. Ihned zaurgujeme naše kolegy ze zákaznické linky, aby se Vám co nejdříve ozvali a zásilku dohledali.
Vaši stížnost nebereme na lehkou váhu a samozřejmě ji předáme i kolegům, kteří mají na starosti e-shop a dopravce, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.