Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem si u vás 2x zdravotní pantofle (obj. č. 2018001503) č. 39, ale přišlo mi č. 38. Ze zdravotních důvodů nevycházím z domu a proto nemůžu jít na poštu balíček vrátit. Podle telefonu toto není u vás řešitelné, i když je to vaše chyba. Doufám, že tuto chybu napravíte k mé spokojenosti.Jirůtková.
Přivézt správné zboží a odvézt si špatně zaslané.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vadné zboží je nutné prodávajícímu předat za účelem posouzení i odstranění vady vždy, není-li stanoven nebo dohodnut postup jiný. Spotřebitel má však právo na uhrazení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací. Typickými náklady jsou např. poštovné či náklady na dopravu. Zákon dává spotřebiteli právo uplatnit pouze „účelně vynaložené“ náklady. Měly by to být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.