Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
ČP likvidace žp a nžp
Věc: reklamace likvidace - pu 11005014334111, 11005024334119, 878421, 05-01764-433-41-13 a urgence plnění
Podal jsem čp pojistné události - škody na zdraví, ta mi je sloučila a napsala, že mi zaplatí tu nejvíce placenou a od té doby mě - Ondra, Konečná - zasypávají neskutečnými matoucími nuancemi - přičemž jasně platí smlouva, zákon o pojistné smlouvě a občanský zákoník. Vůbec čp má promyšlěnou taktiku klamání lidí, kdy pojištění je absolutní fikce a klient se může tak koukat na sportovní boje, které tato pojišťovna platí bez problémů
Dále reklamuji pu 878421 - odcizení objektu zařízení staveniště - nová míchačka - mobilní technické zařízení sloužící účastníkům výstavby - účet doložen - právní rozbor též, čp opět podle lže a klame, ale třískání moderních gladiátorů platit musí.
1. odpíráte mi plnění za plně likvidní, důvodné, stále zřetelné pu
2. vše jsem jasně doložil na formulářích čp
3. odpíráte mi plnění nesmyslnými nuancemi, které opíráte o své poj.podmínky, kterým jsou nadřazené zákony č.40/1964 Sb. a č. 37/2004 Sb., podle kterých jsou mé pojistné události plně likvidní!
4. velmi si stěžuji na vaše jednání, je to pouze
nemorální odpírání řádně zaplacené služby, za kterou zřetelně
přijímáte ode mě peníze, ale odmítáte plnit své smluvní povinnosti a závazky
5. na vědomí - ostatní
6. důrazně žádám o řádnou výplatu pojistného plnění za pu 4111 a 4119 koncová čísla a pu 878421, 05-01764-433-41-13
vše je plně likvidní dle zákona č. 37/2004 resp. z. č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších změn (pu 878421 §38
z.č. 37/2004 Sb.)
neplnění pojistných smluv
zveřejnit nekalé praktiky čp, čehož se bojí a zaplatí
|
Tweet |
V tomto případě je zásadní, co je stanoveno ve smlouvě a co v obchodních podmínkách. V případě, že byly splněny všechny podmínky, na základě kterých je pojišťovna povinná vyplatit sjednananou pojistnou částku, ocitá se společnost v prodlení, pokud částku ve smluvené lhůtě nevyplatila.
Společnost Česká pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.