Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#2739Odpírání plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2014, před 11 lety

Miloš Bělík

Znění stížnosti

ČP likvidace žp a nžp
Věc: reklamace likvidace - pu 11005014334111, 11005024334119, 878421, 05-01764-433-41-13 a urgence plnění

Podal jsem čp pojistné události - škody na zdraví, ta mi je sloučila a napsala, že mi zaplatí tu nejvíce placenou a od té doby mě - Ondra, Konečná - zasypávají neskutečnými matoucími nuancemi - přičemž jasně platí smlouva, zákon o pojistné smlouvě a občanský zákoník. Vůbec čp má promyšlěnou taktiku klamání lidí, kdy pojištění je absolutní fikce a klient se může tak koukat na sportovní boje, které tato pojišťovna platí bez problémů

Dále reklamuji pu 878421 - odcizení objektu zařízení staveniště - nová míchačka - mobilní technické zařízení sloužící účastníkům výstavby - účet doložen - právní rozbor též, čp opět podle lže a klame, ale třískání moderních gladiátorů platit musí.

1. odpíráte mi plnění za plně likvidní, důvodné, stále zřetelné pu

2. vše jsem jasně doložil na formulářích čp

3. odpíráte mi plnění nesmyslnými nuancemi, které opíráte o své poj.podmínky, kterým jsou nadřazené zákony č.40/1964 Sb. a č. 37/2004 Sb., podle kterých jsou mé pojistné události plně likvidní!

4. velmi si stěžuji na vaše jednání, je to pouze
nemorální odpírání řádně zaplacené služby, za kterou zřetelně
přijímáte ode mě peníze, ale odmítáte plnit své smluvní povinnosti a závazky

5. na vědomí - ostatní

6. důrazně žádám o řádnou výplatu pojistného plnění za pu 4111 a 4119 koncová čísla a pu 878421, 05-01764-433-41-13

vše je plně likvidní dle zákona č. 37/2004 resp. z. č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších změn (pu 878421 §38
z.č. 37/2004 Sb.)


Produkt

neplnění pojistných smluv


Požadované řešení

zveřejnit nekalé praktiky čp, čehož se bojí a zaplatí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 12:02, před 11 lety

V tomto případě je zásadní, co je stanoveno ve smlouvě a co v obchodních podmínkách. V případě, že byly splněny všechny podmínky, na základě kterých je pojišťovna povinná vyplatit sjednananou pojistnou částku, ocitá se společnost v prodlení, pokud částku ve smluvené lhůtě nevyplatila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 21:55, před 10 lety

Společnost Česká pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.