Společnost


DIGI Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#27393Jednání ohledně vrácení zařízeni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2018, před 6 lety

Alois Vancura

Znění stížnosti

Obdržel jsem 5.10 dopis že jsem neodevzdal zařízení.8.10. Jsem reagoval dopisem že 2x jsem byl domluven s mechanikem že si pro zařízení přijede a ani jednou se nedostavil.po tomto dopisu se mě ozval 16.10.operátor z digi s tím jak vrátit zařízení sdělil jsem že už tam nebydlím ale pro zařízení zajedu a odešlu vše co mě nadiktoval to se také 22.10.stalo ale 24.10 mě kontaktovala inkasní společnost redogan s tím že nekomunikuji a dlužím 8.490,kč tak jsem kontaktoval digi kde mě bylo řeceno že už nedlužím nic k mému překvapení stejně opět dlužím 1990, kč inkasní společnosti a bohužel za dobrotu a slušnost ?


Produkt

Digi


Požadované řešení

Stahnutí nákladů za vymaháni protože žádné nebyli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 09:14, před 6 lety

Je-li věc (zařízení) ve vlastnictví společnosti, je spotřebitel povinen tuto věc na výzvu společnosti vrátit. Pokud ale společnost neposkytne spotřebiteli součinnost a odmítá uvedenou věc od spotřebitele převzít, jde to k tíži společnosti.

K nákladům na vymáhání pohledávky se již v minulosti vyjádřil Nejvyšší soud ČR v rozhodnutí se sp. zn. 32 Cdo 1733/2008 tak, že věřitel nemá z titulu náhrady škody vůči dlužníku právo na zaplacení odměny, kterou uhradil inkasní společnosti za vymožení podstatné části jeho pohledávek za dlužníkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.