Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržel jsem 5.10 dopis že jsem neodevzdal zařízení.8.10. Jsem reagoval dopisem že 2x jsem byl domluven s mechanikem že si pro zařízení přijede a ani jednou se nedostavil.po tomto dopisu se mě ozval 16.10.operátor z digi s tím jak vrátit zařízení sdělil jsem že už tam nebydlím ale pro zařízení zajedu a odešlu vše co mě nadiktoval to se také 22.10.stalo ale 24.10 mě kontaktovala inkasní společnost redogan s tím že nekomunikuji a dlužím 8.490,kč tak jsem kontaktoval digi kde mě bylo řeceno že už nedlužím nic k mému překvapení stejně opět dlužím 1990, kč inkasní společnosti a bohužel za dobrotu a slušnost ?
Digi
Stahnutí nákladů za vymaháni protože žádné nebyli.
|
Tweet |
Je-li věc (zařízení) ve vlastnictví společnosti, je spotřebitel povinen tuto věc na výzvu společnosti vrátit. Pokud ale společnost neposkytne spotřebiteli součinnost a odmítá uvedenou věc od spotřebitele převzít, jde to k tíži společnosti.
K nákladům na vymáhání pohledávky se již v minulosti vyjádřil Nejvyšší soud ČR v rozhodnutí se sp. zn. 32 Cdo 1733/2008 tak, že věřitel nemá z titulu náhrady škody vůči dlužníku právo na zaplacení odměny, kterou uhradil inkasní společnosti za vymožení podstatné části jeho pohledávek za dlužníkem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.