Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#2740Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2014, před 11 lety

Ladislav Szabó

Znění stížnosti

Pak musíte počkat, až se uzdravím!
Spozdravem,
Ladislav Szabó


From: Reklamace Mall.cz
Sent: Wednesday, March 26, 2014 11:43 AM
To: lacoszabo@seznam.cz
Subject: Re: [Ticket#2014031110013719] 83020709

Vážený pane Szabó,

je nám velice líto vzniklé situace. Vaši reklamaci samozřejmě rádi vyřídíme k Vaší spokojenosti, veškeré kroky, které je třeba učinit projejí vyřízení jsme Vám již odeslali. Jakmile nám bude chybné zboží doručneo zpět, můžeme Vám vrátiti zpět finanční částku nebo odeslat správný výrobek.

Telefonní číslo na naši zákanzickou linku je na našich webových strákách volně dostupné. Telefonicky však obdržíte stejné informace, které jsme Vám uvedli do e-mailu.

Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S přátelským pozdravem,

Zuzana Homolová
reklamační oddělení MALL.CZ
http://www.mall.cz

laco napsal:
Vážená paní Homolová,
je mi 72 roků, jsem kardiak, takže uznáte, že nemůžu , pro mne velký a těžký balík dopravit na poštu.
Navíc žiju sám a kromě psa nikoho nemám.
Takže trvám na svém vyřízení reklamace. Telefonické spojení na reklamační oddělení se z webových stránek zjistit nedá.
S pozdravem, doufám, že naposledy,
Ladislav Szabó

From: Reklamace Mall.cz
Sent: Tuesday, March 25, 2014 8:12 AM
To: lacoszabo@seznam.cz
Subject: Re: [Ticket#2014031110013719] 83020709


Vážený pane Szabó,

je nám velice líto vzniklé situace. Bohužel Vámo navrhovaný způsob vyřízení není možný, přepravce takovou službui nenabízí a bohužel není možné v rámci původní objednávky zboží znovu exepdovat dříve než obdržíme zpět zboží chybně dodané.

Děkujeme Vám za pochopení a prosíme Vás o vrácení chybného výrobku, abychom následně mohli ten odeslat na Vaši adresu.

S přátelským pozdravem,

Zuzana Homolová
reklamační oddělení MALL.CZ
http://www.mall.cz

laco napsal:
Vážené dámy Homolová, Doudová, Gottwaldová,
přivezte mi krmení pro psa, které jsem řádně uhradil a já Vám výměnou vydám čističku vzduchu, kterou jste mi místo krmení dodali.
Kdybych nebyl tak slušný a neozval se, tak na záměnu nepřijdete. Jenže čističkou psa nenakrmím!
Je to moje poslední výzva. Pak podám na MALL stížnost některé TV, které potřebují zaplnit vysílací čas, za způsob vyřizování reklamací.
S pozdravem,
Ladislav Szabó



From: Reklamace Mall.cz
Sent: Friday, March 21, 2014 1:20 PM
To: lacoszabo@seznam.cz
Subject: Re: [Ticket#2014031110013719] 83020709


Vážený pane Szabó,

bohužel není možné považovat reklamaci za vyřízenou, stále nám nebyl navrácen chybně dodaný výrobek. Prosíme Vás tímto o jeho vrácení. Není možné si ponechat výrobek, který jste neobjednal a neuhradil.

Děkujeme Vám za pochopení.

S přátelským pozdravem,

Zuzana Homolová
reklamační oddělení MALL.CZ
http://www.mall.cz

laco napsal:
Dobrý den,
protože neakceptujete mnou navrhované řešení na vyřízení reklamace,
považujte moji reklamaci za bezpředmětnou.
S pozdravem,
Ladislav Szabó

From: Reklamace Mall.cz
Sent: Tuesday, March 18, 2014 11:38 AM
To: lacoszabo@seznam.cz
Subject: Re: [Ticket#2014031110013719] 83020709

Vážený pane Szabó,

je nám velice líto, bohužel však Vámi navrhované řešení není v našich možnostech zajistit. Případná nová expedice výrobku je možná v momentě, kdy chybně doručené zboží je vráceno na náš sklad.

Jak jsme uvedli v předchozím emailu, vzniklé náklady na vrácení zboží Vám samozřejmě proplatíme. Máte-li zájem o vrácení zboží prostřednictvím přepravní společnosti DPD, prosíme Vás o jejich zkontaktování a objednání odvozu výrobku s vyzvednutím na Vaší adrese.
Na základě doloženého dokladu o využití služeb přepravce Vám příslušnou částku poukážeme na bankovní účet, prosíme Vás o uvedení jeho znění.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.


S přátelským pozdravem,

Klára Doudová
reklamační oddělení MALL.CZ
http://www.mall.cz

laco napsal:
Dobrý den,
Váš postup na vyřízení reklamace mi vůbec nevyhovuje, protože se nejedná o malý balíček.
Proto navrhuji jednoduché vyřízení reklamace formou výměny zboží přes DPD.
S pozdravem,
Ladislav Szabó

From: Reklamace Mall.cz
Sent: Friday, March 14, 2014 9:33 AM
To: lacoszabo@seznam.cz
Subject: Re: [Ticket#2014031110013719] 83020709

Vážený pane Szabó,

velmi se omlouváme za dodání jiného zboží.



Jako omluvu za tuto nepříjemnou situaci od nás přijměte níže slevový poukaz

v hodnotě 300,- Kč.



Unikátní slevový kód: DEDPH4CRKZ

Minimální hodnota objednávky: 400,- Kč

Platnost do: 31.3.2014



Více informací o uplatnění slevového poukazu naleznete na našich stránkách

http://www.mall.cz/slevove-poukazy



Jak postupovat dále?


Poprosíme Vás o vrácení zboží zpět, na níže uvedenou adresu:


Reklamační oddělení – MALL.cz

Areál VGP – Hala D2

Do Čertous 2760/10

Praha 9 – Horní Počernice

193 00


Tuto situaci chceme vyřešit co nejdříve a proto prosíme o označení balíku

(např. k adrese) připsat slovo ZÁMĚNA. Žádáme Vás o doložení čísla

objednávky nebo faktury do vrácené zásilky.


Zboží můžete také vrátit i na všech našich pobočkách, jejichž seznam

naleznete na stránce http://www.mall.cz/prodejny


Náklady na poštovné Vám samozřejmě proplatíme.


Stačí na adresu reklamace@mall.cz zaslat e-mail s číslem objednávky,

naskenovaným dokladem (zpravidla podacím lístkem) a číslem účtu. (Náklady

lze proplatit pouze převodem na účet.)


Budeme se snažit, abychom záměnu zboží vyřídili co nejdříve a k Vaší

spokojenosti vrácením finanční částky za nedodané zboží nebo odesláním

správných položek. Výměna je možná pouze v případě, že bude zboží v

momentě zpracování vrácené zásilky skladem. Požadovaný způsob vyřízení

prosím uveďte do vrácené zásilky.


Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám velmi omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.



S přátelským pozdravem,

Marcela Gottwaldová
reklamační oddělení MALL.CZ
http://www.mall.cz

laco napsal:
Dobrý den,
dnes jsem obdržel 2 balíky krmení dle obj. č. 83020709. Místo krmení byla v jednom balíku čistička vzduchu.
Foto přikládám. Krabice nebyla otevřená a je nepoškozená.
Hezký den,
Ladislav Szabó


Produkt

omylem zaslaná čistička vzduchu místo uhrazeného krmení pro psa


Požadované řešení

výměna čističky vzduchu, která je o 3.500,-Kč dražší,
za krmení pro psa. Já jsem to nezavinil, tak ať si pro čističku
přijedou a zároveň přivezou balík s krmením, které jsem uhradil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 08:39, před 11 lety

V případě, že je dodáno jiné zboží, než jaké bylo objednáno, má prodejce povinnost dodat zboží v souladu se smlouvou nebo vrátit peníze. Zároveň vrácení zboží jde na náklady prodejce. Pokud se jedná o balík větších rozměrů a bylo by pro spotřebitele fyzicky zatěžující odesílat jej přes poštu, může se zaslat přes PPL, ale tyto náklady hradí prodejce. Vzhledem k objemu a fyzickým možnostem spotřebitele by se jednalo o nutný náklad spojený s reklamací, i když by nebyl nejnižší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2014 17:16, před 11 lety

Vážený pane Szabó, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Celý postup reklamace jsem si pročetla a pokud tedy nemáte možnost zboží vrátit na kterékoliv naší pobočce nebo zaslat prostřednictvím České pošty, můžete nám zboží zaslat prostřednictvím přepravní společnosti DPD, prosíme Vás pouze o jejich zkontaktování a objednání odvozu výrobku s vyzvednutím na Vaší adrese, abychom celou záměnu zboží mohli dořešit.
Na základě doloženého dokladu, který nám pošlete na emailovou adresu, o využití služeb přepravce Vám příslušnou částku samozřejmě poukážeme na bankovní účet. V případě dalších nejasností mě prosím informujte na email: overeno@mall.cz. Děkujeme za pochopení.

Veronika
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2014 15:07, před 11 lety


Ladislav Szabó

Vážená paní Veroniko, předejte přepravní společnosti PDP balík s krmením
a já jim výměnou předám krabici s nevybalenou čističkou vzduchu.
Z předchozí korespondence mám pocit, že si dopisuji s automatem.

S pozdraven,
Ladislav Szabó

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:00, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.