Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#27400Nepovolení nainstalování vašeho zařízení na fasádu našho domu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2018, před 6 lety

Zdenka Berková

Znění stížnosti

Dobrý den , včera se na fasádě našeho domu objevilo vaše zařízení pro příjem signálu. Navrtali jste omítku a provrtali se skrz zed do domu . Nikdo nás o tomto záshu neiformoval a nikdy jsem nedali povolení k provedené instalaci. Žádám Vás tímto o okamžité odstranění a uvedení fasády domu do původního stavu. Pokud tak neučiníte do deseti dnů budeme nuceni podat trestní oznámení.

Za ostatní majetile domu: většinová majitelka domu
Berková Zdeňka


Požadované řešení

odstranění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 18:44, před 6 lety

Společnost není oprávněna k zásahům do budovy bez souhlasu majitele nemovitosti. Způsobila-li společnost škody (např. navrtání omítky) je povinna ji nahradit buď uvedením věci v předešlý stav nebo v penězích - žádá-li to poškozený.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.