Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , včera se na fasádě našeho domu objevilo vaše zařízení pro příjem signálu. Navrtali jste omítku a provrtali se skrz zed do domu . Nikdo nás o tomto záshu neiformoval a nikdy jsem nedali povolení k provedené instalaci. Žádám Vás tímto o okamžité odstranění a uvedení fasády domu do původního stavu. Pokud tak neučiníte do deseti dnů budeme nuceni podat trestní oznámení.
Za ostatní majetile domu: většinová majitelka domu
Berková Zdeňka
odstranění
|
Tweet |
Společnost není oprávněna k zásahům do budovy bez souhlasu majitele nemovitosti. Způsobila-li společnost škody (např. navrtání omítky) je povinna ji nahradit buď uvedením věci v předešlý stav nebo v penězích - žádá-li to poškozený.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.