Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, bohužel jsem zapomněl přihlašovací údaje k účtu, kde mám aktivovanou službu premium a bojím se, že se mi budou peníze dále strhávat z účtu. Proto bych chtěl požádat o zrušení členství i celého účtu. Bohužel nejsem schopen poskytnout přihlašovací email, protože si ho nepamatuji. Doufám, že postačí jiné údaje například o platbě apod. Svůj účet premium jsem si zaregistroval 13. 8. 2018. a platnost účtu premium by měla končit 13. 11. 2018, proto chci svůj účet premium zrušit a účet vymazat. Předem děkuji za ochotu.
C-Date
Zrušení služby premium a následné smazání účtu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
už jsem si vzpomněl na název mého aktivního účtu. Můj přihlašovací email je: tomas.valenta3@ovbmail.cz a proto Vás chci touto cestou požádat o okamžité zrušení účtu a zároveň i o zrušení premiové služby, kterou v současné době nevyužívám. Potvrzení platby jsem poslal na příslušný email: service@c-date.cz, ale zatím bez reakce zakaznického centra. Proto Vás žádám o okamžité zrušení celého účtu včetně placené služby premium. V případě nutnosti některých informací, jsem schopen je dodat popř. poslat. Potvrzení platby posílám v příloze níže. Děkuji za ochotu.
ID: 175998593
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděl Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Pokud jste doposud nebyl z jejich strany kontaktován, stane se tak v průběhu nadcházejících týdnů. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.