Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,dnes mi strhli z uctu 119,76eur ! Myslel som ,ze bude jen 12...! Napidal som im mail o zrusenie clenstvi a vratenie penazi,a nemoznost noveho profluzovani,nakolik mi mailem poslali,ze o 3 mesice mi znovu strhnou 140eur,co mam delat som zufaly...!!
Vip sluzba
Vrateni penez119eur,zruseni uctu, a nemoznost znovu strhnou t 140 e,dakujem...
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 180255358
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Vaše odstoupení od smouvy bylo přijato, zpracováno a potvrzeno.
Poslali mi tento mail,takze cakam kedy vratia peniaze,poslal son im v prilohedotaznik o vypovedani zmluvy a zrusenie uctu, tak,cakam.
Oni poslali---
…................
Vypoved zmluvy
Roman panuška
Storno- odstupenie od zmluvy Od: Roman panuška
R
Roman panuška
Predmet: Vypoved zmluvy, vrátenie peňazí Komu: Podpora pre zákazníkov služby be2
Podpora pre zákazníkov služby be2
komu ja
pred 8 minútamiPodrobnosti
Vážený zákazník služby be2,
ďakujeme za Vašu správu.
Na Váš účet sme vrátili 119.76 €
Uvedená suma bola prevedená 30/10/2018.
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa prevodu, stačí nám poslať email.
Váš profil ostane i naďalej aktívny. V prípade, že si prajete svoj profil vymazať alebo deaktivovať, môžete tak urobiť v sekcii ''Nastavenia'' alebo nám pošlite email so žiadosťou o jeho zrušenie či deaktiváciu.
Ja som im ihned odpisaltohle:
Vypoved zmluvy
-------------
Roman panuška
komu Podpora
pred 6 minútamiPodrobnosti
Okamzita vypoved zmluvy-zrusenie uctu-deaktivacia .Dobry den ,ja by som chcel okamzite stornovat platbu 119 ,76eur ,ja som to ani neaktivoval ten premio ucet,kontaktoval som i banku ,soi ,lebo som iba na uvod zadal mail a heslo,dalej som nezadal ani neaktivoval pr.ucet a nechcem ho vyuzivat.ziadam i o okamzite zrusenie akoze mailuctu,a nedavam suhlas na dalsie platby za 12 tyzdnov ,ani nikdy na149e!!!.Zasielam i list do luxemburgu,mam nato do 14 dni pravo.
Roman Panuska ,tel 0904109167.oskerda76 ,02332 ,kys.nove mesto.
prosim kontaktujte ma.dakujem za pochopenie.
Poslane: Postova banka
SOI
Be2 lux
Urad pre dh.
Bank.ombu...
!!! Ecs
Priliha - odstupenie-vypovedanie zmluvy
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl potvrdit vrácení peněz a stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Super,ďakujem vám velmi pekne.