Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V tomto případě doporučujeme písemně prokazatelně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Podnět lze podat buď písemně na adrese Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.
Vážený pane Nováku,
zřejmě došlo k oslovení ze strany některého z našich externích partnerů. Pokud nám zašlete své telefonní číslo, zašleme jej na blokaci, aby Vás již nekontaktovali.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
739836563 je číslo mladíka ,který mi volal
prosím o informaci o tom jak jste tento případ řešili,protože otravovat někoho v sobotu v půl deváté večer mi nepřipadá normalní Děkuji NOVÁK
Telefonní číslo spotřebitele bylo doplněno do neveřejné části referenčního údaje.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Chápeme rozhořčení stěžovatele. Nicméně naši externí telemarketingoví partneři provádí oslovování potenciálních zákazníků v rámci platných zákonů ČR. Časový horizont volání je ale nastaven tak, aby se volalo v době, kdy je vysoká pravděpodobnost volaného zastihnout na telefonu, ale je to společensky přípustné, tzn. že by nemělo dojít k volání po 9. hodině večerní.
Každopádně pokud by telefonát byl v nevhodnou dobu, má každý právo hovor na začátku odmítnout a konverzaci ihned ukončit.
Aby se u daného pána podobný případ neopakoval, v dané situaci můžeme udělat následující. Necháme toto číslo zablokovat u všech našich partnerů, aby na něj již k žádnému volání s našimi nabídkami nedošlo.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.