Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27407Výpověď z VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2018, před 6 lety

Liliana Skořicová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám problém s tím, že jsem si aktivovala členství na Singles50, po 2 dnech jsem zjistila, co je to za podvodnou společnost.

Moje registrace je u nich od 23.10, 24.10 jsem si aktivovala prémiový účet na 1 měsíc. Dne 26.10 jsem jim zaslala jejich vyplněný a podepsaný formulář od odstoupení od smlouvy na faxové číslo uvedené v VOP a na jediný dostupný email: zakaznickyservis@singles50.cz, zároveň jsem poslala výpověď na jejich uvedenou adresu v Lucembursku. Tím pádem jsem splnila veškeré jejich podmínky výpovědi. (mám pouze potvrzení o doručení faxem, emailem od nich chodí automatická odpověď).

1)vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy
2)Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení.
3)Výpověď musí být zaslána na adresu: be2 S.à.r.l.,služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg
Fax: +420 227203713

Bohužel od nich nemám žádné potvrzení o okamžitém zrušení členství. Poplatek byl zaslán z účtu mé kolegyně,jelikož já internetové bankovnictví nemám. Souhlasem s členstvím jim přeci v žádném případě nedávám možnost si následně strhávat z účtu peníze.

Chtěla jsem si okamžitě Deaktivovat profil: Informace na stránkách:
Vaše Prémiové členství je aktivní. Předtím než budete moci smazat Váš profil, musíte Vaše Prémiové členství zrušit. To můžete provést v sekci Můj profil/ Vlastnosti- tato záložka ale neexistuje a ani nikde jinde to nejde!!


Produkt

Singles50 zrušení VIP členství


Požadované řešení

Žádám o okamžité zrušení mého VIP prémiového členství jelikož jsem splnila veškeré Vaše podmínky výpovědi. Zároveň Vás žádám i o písemné potvrzení že toto členství bylo zrušeno. A byla smazána veškerá moje data.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2018 19:21, před 6 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 10:09, před 6 lety

ID: 180108982


Dobrý den.

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 24/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@singles50.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2018 20:25, před 6 lety


Liliana Skořicová

Dobrý den,

bohužel mě žádné zákaznické centrum Singles50 nekontaktovalo.

Samozřejmě jsem postupovala dle Vašich podmínek a poslala vícekrát email na ochrana@singles50.cz, na moji žádost o okamžité vymazání mých údajů ale do dnešního dne nikdo nereagoval. Samozřejmě souhlasím s tím, že nebudu moci využívat Vaše služby s okamžitou platností.

Poslala jsem tak 20x na obě emailové adresy přílohy: odstoupení od smlouvy, potvrzení o doručení faxu, potvrzení o doporučeném dopisu se sledovacím číslem.

Žádný email nebo reakci od Vaši společnosti jsem neobdržela.

Chtěla bych Vás tedy touto cestou požádat o písemné potvrzení o ukončení mého prémiového členství a vymazání mých údajů.

S přáním hezkého dne
Skořicová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2018 14:48, před 6 lety

ID: 180108982

Dobrý den.

Pokud Vám nebyla doručena notifikace potvrzujeme taky touto cestou - Vaše žádost o vymazání osobních údajů již byla zpracována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2018 18:58, před 6 lety


Liliana Skořicová

Dobrý den,

včera odpoledne jsem obdržela email od ochrana@singles50.cz, že budou moje data vymazána. Ještě bych chtěla požádat abyste mi písemně zaslali, že jste ukončili moje VIP Prémium členství. I vy ve Vašich VOP požadujete výpověď emailem, faxem a doporučeným dopisem, takže bych chtěla od Vás také písemné potvrzení.

Poté můžeme tento případ uzavřít.

S pozdravem
Skořicová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2018 09:58, před 6 lety

ID: 180108982


Dobrý den.

Za účelem zasílání jakýchkoliv informací, dalších potvrzení nebo dokumentů na Vaši emailou adresu, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis na adrese:

zakaznickyservis@singles50.cz


Nezapomeňte uvést Vaši registrovanou emailovou adresu jako referenci na Váš profil, aby bylo možné Váš profil identifikovat.

Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2018 14:54, před 6 lety


Liliana Skořicová

Dobrý den,

na Váš uvedený email chodí odpověď typu
****Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ****
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****.

Takže na Vaše doporučení jsem zaslala opětovně email.
Budu Vás informovat o odpovědi.

S pozdravem
Skořicová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 10:56, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.