Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Drahý Blue Style dnes už toho mám pokrk to ze málá se osypala a ze i doktora mate v cizině zmakleho to by ustala ale to ze ve sprše a pokoji byly šváby mimochodem to co lezlo ve sprše ani neznám lezlo to často s odpadu přešla by všechno ale napsat jako by mohla za to ze 4* hotelu se děje chyba a vy jste arogantní takže to tak nemecham bud začnete jednat protože několikrát sem upozornila i v hotelu ze chci formulář same výmluvy a vy poslete takový dopis to je opravdu už směsné nikdy s blue style nikdy nikdy všem mým přátelům sem tohle dala číst za hmyz nerucite řekněte mi koupili by jste si zájezd 4*-5* ! A cekate kvalitu cena ma odpovidat za zajezd ! A to cene neodpovida i u nas v cesku ! By si tohle nedovolili skoro 30 tisic za zajezd a zazitek opravdu strasne luxusni no !!!! Vazne fajn zajezd !!!!nejsem fajnovka ale alespoň slušné jednání když poslu fotku svaba na pokoji a zprávu od doktora a vy se mi div ne vysmívá te že to napsal jako virové a je pravda drazi lide ze croco club animatorka co semnou tam byla ackoliv vim ze byla jedina co se bala co sni je kazdou chvili se ptala zabiraji prasky az to bylo divne deligatka vubec nebyla na hotelu v tu dobu animatorka me poslala ven pred ambulanci a mluvila snim dosti dele tak mi reknete je to normalni nechci narknout doktora to ne ale o cem si tam mohli povidat az potom sla pro me a vystavil recept a zpravu kdyz byla mala osypana uplně vsude ani mi nemluvte jaky,zazitek od tamtut mame holka 3 dny na pokoji ubrecene a a to ze a to ze myledy deligatka zakecava ze nedala formulář je vaše prace tak mate naucene vy své deligatky jediný ženy si to pak napsali do tel byly s croco clubu ... jedine co domluvila deligatka po druhé když me bolelo ucho damy a pánové zamyslete se zda vám to stoji cestovat za takové prachy a odpověď ze šváby a jiné hmyzovite breberky v koutě vám za to stoji ve 4,* hotelu
Tunisko pevnina hotel Venus magic a aguapark beach
Jasné řešení vrátit ze zájezdů peníze a to min 40%-50% a to s omluvou za jednání v kategorii kde je troufalost napsat 4* ze vlastně vas může hmyz sežrat at už ve sprše nebo co vám to leze pokoji
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/)
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.