Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnešniho dne 26.3.2014 jsem vzal nakupni vozik -cca8.15 a vydal se za nakupem do obchodu.Zboži ktere jsem chtěl nakoupit jsem v cenove relaci nesehnal a tak jsem chtěl využit k odchodu prostor u unformaci a tam jsem narazil na nepochpitelnou reakci pani iformatorky že prodejnu mužu opustit pouze přes pokladny kde stali zakaznici čekajici na zaplaceni.Když jsem ji vysvětlil že nemam čas čekat ve frontě mi bylo sděleno že maji takovy přikaz.Po mem upozorněni že si budu stěžoovat mne nakonec pustila ale bez voziku ktery zustal i s pětikorunou před zavorou u informaci.Nechapu že někdo muže poučit sve podřizene o takovem zakazu a doufam že se mylim pokud připustim myšlenku že pokud budu stat s prazdnym vozikem před pokladnami než na mne přijde řada tak si něco koupim.Jsem obyvatel Kroměřiže ale za dobu Vaši existence jsem nakupova x krat a toto jednani se mne dotklo- nejde o tu pětikorunu ale o ten nepřijemny rozhovor u informaci a člověk na takove pozici by měl byt vzice flexibilni a pro zakaznika udělat maximum s tim že i když dnes nenakoupil přide jindy a nakoupi. Josef Odložil Kroměřiž.
Provozni řad nebudu komentovat mate na uvaženi co jde ke spokojenosti zakazniku ješté udělat.
|
Tweet |
V tomto případě se nejedná o právně postižitelné jednání společnosti. Je to otázkou péče o zákazníka a bude nutné stížnost řešit spíše prostřednictvím interního systému společnosti.