Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obdrželi jsme od Vás balíček se zbožím, které nám vracíte zpět. Mrzí nás, že Vám velikost nebo zboží nevyhovuje.
Váš požadavek evidujeme pod číslem "1131804158".
V případě dotazu nebo další komunikace, prosíme, uveďte toto číslo.
Rekapitulace vráceného zboží:
Kód Popis Počet Cena bez DPH Celkem
Dámské dvoudílné plavky Marko M-408 Jennifer Bright Green-Nero (9) Zeleno-Černé GRE/M 1 496 600
Česká pošta - balík do ruky/Bankovním převodem (platba předem) 1 57 69
Celkem: 553 669
Jestliže jste požadoval/a vrátit za zboží peníze, bude Vám částka zaslána dle zvoleného způsobu (na účet, nebo poštovní poukázkou na adresu) do 14 dnů, zpravidla dříve.
Po třech urgencích a nulové komunikaci se do dnešního dne nic nezměnilo.
Dámské dvoudílné plavky Marko M-408 Jennifer Bright Green-Nero (9) Zeleno-Černé GRE/M 1 496 600
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.