Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Ve Statní svátek 28.10.2018 jsem chtěl využít spoje číslo 490 ze zastávky Nový Bor, T.G.Masaryka do Prahy Holešovice. Autobus měl ze zastávky podle jízdního řádu odjíždět v 10,28 hodin. Zpoza rohu domu 25 m od zastávky jsem docházel ve 10,26, avšak autobus z ní již vyjížděl.Mával jsem a měl jsem oční kontakt s řidičem. Ten mě viděl, musel navíc jet pomalu, protože hned za zastávkou následuje kruhový objezd.Navíc si byl řidič autobusu plně vědom, že ze zastávky odjíždí dříve a že další spoj do Prahy jede až za několik hodin. Je přeci Státní svátek 28.10.2018.
NEZASTAVIL,PROJEL KROKEM KOLEM MĚ,STEJNOU RYCHLOSTÍ I KRUHOVÝM OBJEZDEM A UJEL.
Každý ať si o takovém člověku, navíc řidiči hromadné dopravy udělá svůj názor sám. Já Vám pane řidiči vzkazuji pouze toto: Práci řidiče vykonáváte jen pro peníze a k lidem nemáte žádný ohled. Jak se říká " Kašlete na ně."
Váš zaměstnavatel by si s Vámi měl pohovořit a formou ničím neovlivněných psychotestů ověřit Vaši způsobilost.
Psychotest řidiči , aby nemohl opisovat
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.