Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27414Arogance řidiče linky 490

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2018, před 6 lety

Jan BUBEL Ing.

Znění stížnosti

Ve Statní svátek 28.10.2018 jsem chtěl využít spoje číslo 490 ze zastávky Nový Bor, T.G.Masaryka do Prahy Holešovice. Autobus měl ze zastávky podle jízdního řádu odjíždět v 10,28 hodin. Zpoza rohu domu 25 m od zastávky jsem docházel ve 10,26, avšak autobus z ní již vyjížděl.Mával jsem a měl jsem oční kontakt s řidičem. Ten mě viděl, musel navíc jet pomalu, protože hned za zastávkou následuje kruhový objezd.Navíc si byl řidič autobusu plně vědom, že ze zastávky odjíždí dříve a že další spoj do Prahy jede až za několik hodin. Je přeci Státní svátek 28.10.2018.
NEZASTAVIL,PROJEL KROKEM KOLEM MĚ,STEJNOU RYCHLOSTÍ I KRUHOVÝM OBJEZDEM A UJEL.
Každý ať si o takovém člověku, navíc řidiči hromadné dopravy udělá svůj názor sám. Já Vám pane řidiči vzkazuji pouze toto: Práci řidiče vykonáváte jen pro peníze a k lidem nemáte žádný ohled. Jak se říká " Kašlete na ně."
Váš zaměstnavatel by si s Vámi měl pohovořit a formou ničím neovlivněných psychotestů ověřit Vaši způsobilost.


Požadované řešení

Psychotest řidiči , aby nemohl opisovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 07:47, před 6 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 11:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.