Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
dne 10.10.2018 jsem u fy. ALZA uplatnil reklamaci č. ASRE18590 464r. Reklamace se týkala tabletu PC, kdy přes týden nešel výrobek uvést do provozu, tj. po celkovém nabití nešel tablet vůbec spustit-nastartovat.
Přejímací technik tuto skutečnost potvrdil.
Dne 27.10.2018 jsem obdržel zamítnutí reklamace s odůvodněním:
Vážený zákazníku,
Vyřídili jsme Vaši reklamaci ASRE18590464.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Uvedená závada se neprojevila. Upozornění: protože se po dobu předání produktu do servisu žádná vada produktu neprojevila, reklamující bere na vědomí, že se nejedná o opravu produktu.
Produkt je pripraven k vyzvednutí v naší prodejně na adrese Do Čertous 2658/1, Praha 9.
nesouhlasím s vyřízením reklamace.
Tablet PC TrekStor SurfTab Twin 11/6 Hvězdný tablet
Technik při převzetí reklamace mnou hlášenou závadu prověřil a závadu, kdy se PC nepodařilo spustit, potvrdil. Pokud tedy výrobek nebyl opraven a od svého převzetí k reklamaci byl bez vady, proč vlastní reklamace trvala tak dlouho a výrobek mi nebyl vrácen vzápětí???
Z toho důvodu jsem za řešení požadoval výměnu výrobku za bez vadný nebo vrácení kupní ceny s tím, že si u fy zakoupím výrobek nový (třeba i dražší).
|
Tweet |
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.