Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si na strance vyzivaklouby.cz 3x Alavis triple bled za celkovou simu 2864,- misto toho mi prisla 3x syrovatka protein.
zaslani spravneho zbozi nebo vraceni penez
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nám ke stížnosti zaslal následující vyjádření:
„Vážení zákazníci,
velmi se omlouváme za způsobené škody a problémy. Firma se nacházela ve velmi složité situaci a nebyli jsme schopní přísun objednávek včas zastavit. Uděláme nyní vše pro nápravu škod ke spokojenosti našich zákazníků. Prosím, aby se tedy ti, kteří stále neobdrželi své zboží, případně zboží obdrželi chybně, obrátili na e-mail info@all4fit.cz a věc bude individuálně vyřešena.
Děkuji za pochopení a hezký den,
Sport Mall s.r.o.“
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o případné reakci společnosti a řešení věci.
Spotřebitelka nám zaslala následující doplnění vývoje stížnosti:
Spolecnost si vyzadala chybne zaslane zbozi a na dotaz, kdy mi budou vraceny penize nadale nereaguje. mozna by bylo jednodussi podat hromadnou zalobu. Uz me to opravdu nebavi a podobnych stiznosti na tuto spolecnost je cca sedesat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti reagovat.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.