Společnost


Kouša Petr

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2742Nereaguje na reklamaci odvedené práce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2014, před 11 lety

Jiří Struhelka

Znění stížnosti

V březnu 2013, mi pan Kouša, mimo jiné, instaloval v kuchyni nový odpad k dřezu. V říjnu začal protékat, proběhla výměna, kterou jsem zaplatil. 22. února tohoto roku, jsem p. Koušu smskou informoval, že odpad znovu protéká, že jsem musel vytírat vodu v kuchyni a že událost hlásím jako reklamaci. Jeho dopověď byla, že se v průběhu týdne osobně zastaví, nebo technikem a posoudí zda se jedná o reklamaci. Přes několikeré urgování, jsem se opravy stále nedočkal. Buď tvrdí, že on je nemocen, nebo, že má pracovníky ve Francii atd. V úterý 25. března, jsem mu znova psal sms, v které jsem ho upozorňoval, že již uběhl měsíc od nahlášení reklamace. Tímto, že je reklamace uznána a požaduji urychlenou opravu. Na sms zatím nereagoval.


Produkt

Sifon pro dřez


Požadované řešení

Okamžitá oprava, či výměna, jelikož neuběhlo 6 měsíců od poslední výměny sifonu, tudíž by se na provedení práce, měla vztahovat záruční doba o provedení práce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 12:25, před 11 lety

Dle § 654 občanského zákoníku je záruční doba na provedení opravy či úpravy věci 3 měsíce. Pokud byl obchodníkem dodán i samotný díl, tak na vady dílu se vztahuje záruka 24 měsíců.
V případě, že byla reklamace uplatněna v záruční době a nebyla vyřízena, může objednatel podat podnět České obchodní inspekci a žádat vrácení uhrazené čátky za práci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 14:27, před 11 lety

Spotřebitel nám sdělil, že reklamace byla vyřešena k jeho plné spokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2014 14:28, před 11 lety


Jiří Struhelka

Hodnocení: