Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V březnu 2013, mi pan Kouša, mimo jiné, instaloval v kuchyni nový odpad k dřezu. V říjnu začal protékat, proběhla výměna, kterou jsem zaplatil. 22. února tohoto roku, jsem p. Koušu smskou informoval, že odpad znovu protéká, že jsem musel vytírat vodu v kuchyni a že událost hlásím jako reklamaci. Jeho dopověď byla, že se v průběhu týdne osobně zastaví, nebo technikem a posoudí zda se jedná o reklamaci. Přes několikeré urgování, jsem se opravy stále nedočkal. Buď tvrdí, že on je nemocen, nebo, že má pracovníky ve Francii atd. V úterý 25. března, jsem mu znova psal sms, v které jsem ho upozorňoval, že již uběhl měsíc od nahlášení reklamace. Tímto, že je reklamace uznána a požaduji urychlenou opravu. Na sms zatím nereagoval.
Sifon pro dřez
Okamžitá oprava, či výměna, jelikož neuběhlo 6 měsíců od poslední výměny sifonu, tudíž by se na provedení práce, měla vztahovat záruční doba o provedení práce.
|
Tweet |
Dle § 654 občanského zákoníku je záruční doba na provedení opravy či úpravy věci 3 měsíce. Pokud byl obchodníkem dodán i samotný díl, tak na vady dílu se vztahuje záruka 24 měsíců.
V případě, že byla reklamace uplatněna v záruční době a nebyla vyřízena, může objednatel podat podnět České obchodní inspekci a žádat vrácení uhrazené čátky za práci.
Spotřebitel nám sdělil, že reklamace byla vyřešena k jeho plné spokojenosti.
Hodnocení: