Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před Vánocemi 2017 jsem měl obdržet balíček z Velké Británie jako dárek.Zprávu od odesilatele jsem dostal až po vrácení zpět k němu do VB.Po pátrání jsem došel k závěru,že doručovatel mně nekontaktoval ani nevhodil Oznámení o uložení zásilky!!!Ani pošta mě nekontaktovala,že zásilka je u ní uložena!!!A balík vrátila zpět k
odesílateli!!!
Tento měsíc jsem měl dostat opět zásilku (stejnou)z VB a opět jsem nebyl vyrozuměn!!!Při návštěvě pošty 152 ze zcela jiného důvodu
jsem se dozvěděl,že zásilka je tam uložena!
Je to neuvěřitelné lajdáctví a neprofesionální přístup a žádám o
zřízení nápravy!
vánoční dárky
Chtěl bych aby se nadřízený dotyčného doručovatele postaral o nápravu aby se to v budoucnu již nestalo a žádám o sdělení co
se v této mé stížnosti udělalo
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman