Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#27427Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2018, před 6 lety

Mgr. Dušan Tichý

Znění stížnosti

Vážený zákazníku,potvrzujeme, že jsme právě zpracovali Vaši objednávku WS1810224B49B. Měla by k Vám dorazit do 2 pracovních dnů. Pošleme Vám ještě jeden e-mail ve chvíli, kdy zásilka odejde z našeho skladu. Bude v něm uvedeno i číslo balíčku pro možnost jeho sledování přímo u dopravce.

Dobrý den,dne 23. 10. 2018 mě Vodafone odeslal níže uvedený mail, když jsem před tímto obdržel mail o přijetí mé objednávky z e-shopu. Dle instrukcí společnosti Vodafone tento mail chápu tak, že mnou objednané zboží bylo vychystáno a zabaleno a nyní bude předáno jen ze skladu dopravci k doručení, jak uvádí max. do dvou pracovních dnů.
Do dnešního dne jsem však neobdržel ani žádnou informaci o tom, že bylo zboží předáno dopravci, ani zboží samotné doručeno nebylo a ani mě nikdo nebyl schopen na podpoře zákazníka sdělit, jak to vlastně s mojí objednávkou je, ač jsem se snažil několika telefonáty s operátorem stav zjistit. Protože jsem si v minulosti od Vodafone objednal chytré hodinky Samsung, které však nikdy doručeny nebyly, ač bylo potvrzeno dokonce odeslání ze skladu a dále již Vodafone nijak nekomunikoval a já jsem se musel velmi složitě cca 3 týdny dostávat k jakýmkoliv informacím,obávám se, že toto bude podobný případ.


Produkt

iPhone XS Max 64 GB Gold


Požadované řešení

Dodat objednané zboží za daných podmínek v e-shopu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 18:59, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2018 12:47, před 6 lety

Hezký den, pane magistře,

omlouvám se, že jste nedostal zásilku ve slíbené lhůtě. Touto cestou nemůžu zjistit důvod zpoždění, ale určitě to prověříme, když nám napíšete přes zabezpečený formulář na http://tam.je/formular.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2018 22:19, před 6 lety


Mgr. Dušan Tichý

Hodnocení:

Komentář: Po zapojení dTestu do problému se začaly dít věci velmi rychle. Najednou bylo zboží k dispozici a dokonce bylo řádně i doručeno. Takže, děkuji, jsem spokojen.