Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vážený zákazníku,potvrzujeme, že jsme právě zpracovali Vaši objednávku WS1810224B49B. Měla by k Vám dorazit do 2 pracovních dnů. Pošleme Vám ještě jeden e-mail ve chvíli, kdy zásilka odejde z našeho skladu. Bude v něm uvedeno i číslo balíčku pro možnost jeho sledování přímo u dopravce.
Dobrý den,dne 23. 10. 2018 mě Vodafone odeslal níže uvedený mail, když jsem před tímto obdržel mail o přijetí mé objednávky z e-shopu. Dle instrukcí společnosti Vodafone tento mail chápu tak, že mnou objednané zboží bylo vychystáno a zabaleno a nyní bude předáno jen ze skladu dopravci k doručení, jak uvádí max. do dvou pracovních dnů.
Do dnešního dne jsem však neobdržel ani žádnou informaci o tom, že bylo zboží předáno dopravci, ani zboží samotné doručeno nebylo a ani mě nikdo nebyl schopen na podpoře zákazníka sdělit, jak to vlastně s mojí objednávkou je, ač jsem se snažil několika telefonáty s operátorem stav zjistit. Protože jsem si v minulosti od Vodafone objednal chytré hodinky Samsung, které však nikdy doručeny nebyly, ač bylo potvrzeno dokonce odeslání ze skladu a dále již Vodafone nijak nekomunikoval a já jsem se musel velmi složitě cca 3 týdny dostávat k jakýmkoliv informacím,obávám se, že toto bude podobný případ.
iPhone XS Max 64 GB Gold
Dodat objednané zboží za daných podmínek v e-shopu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Hezký den, pane magistře,
omlouvám se, že jste nedostal zásilku ve slíbené lhůtě. Touto cestou nemůžu zjistit důvod zpoždění, ale určitě to prověříme, když nám napíšete přes zabezpečený formulář na http://tam.je/formular.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Po zapojení dTestu do problému se začaly dít věci velmi rychle. Najednou bylo zboží k dispozici a dokonce bylo řádně i doručeno. Takže, děkuji, jsem spokojen.