Společnost


ETA a. s.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27430Náhradní bombičky k výrobníku sody Bublimo, vyprodány, Eta již nemá smlouvu s výrobcem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2018, před 6 lety

Hana Jeřábková

Znění stížnosti

Dobrý den,
11.12.2015 jsem zakoupila jako dárek Výrobník sody Bublimo, navíc jsem si zřídila ještě záruku o jeden rok delší, takže výrobek je doposud v záruce. Na jaře letošního roku již byly problémy s výměnou bombičky za plnou, přičítali jsme to zvýšené poptávce. Když jsme plnou bombičku nedostali až do dnešních dnů, začali jsme pátrat po opravdové příčině (doposud nás odkazovali na další dodávku apod.). Na dotaz přímo ve firmě Eta nám bylo sděleno, že bombičky opravdu již nejsou, Eta nemá smlouvu s žádným dodavatelem a jiné bombičky, které jsou na trhu, nejsou s tímto výrobníkem kompatibilní. Nám tedy nezbývá, než zánovní výrobek, který je ještě v záruce, vyhodit? Jak řešit tuto situaci?

Děkuji. Jeřábková Hana, Brno


Produkt

Výrobník sody Bublimo, typ 2638


Požadované řešení

Zajištění náhradního dodavatele bombiček.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 10:02, před 6 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně. Spotřebitelka by měla nahlédnout do podmínek poskytnuté prodloužené záruky.

V případě, že by se jednalo o reklamaci výrobku po uplynutí záruční doby, není výrobce povinen garantovat dostupnost náhradních dílů. Tato povinnost mu není dána ani při běhu záruky, avšak v této době má prodávající povinnost reklamaci vyřídit ať už opravou, popř. dodáním nové věci bez vad, či přiměřenou slevou, popřípadě odstoupením od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.