Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27433Špatný účet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2018, před 6 lety

Lenka Skalická

Znění stížnosti

Dnes jsem byla nakoupit v Lidlu v Hostivicích a byla jsem velmi překvapena,že mi byly na účtu započítány švestky!?Měla jsem velký nákup,tak mám dojem,že když to jde,tak tam přidáte i to,co v košíku není!Zjistila jsem to až doma,což není blízko ...


Produkt

V košíku bylo hodně zboží...


Požadované řešení

Toto by se nemělo stát....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 08:57, před 6 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 13:26, před 6 lety

Dobrý den, paní Skalická,

velmi nás mrzí, že Vám paní prodavačka naúčtovala navíc položky, které jste v košíku neměla. Peníze Vám samozřejmě vrátíme zpátky. Postačí, když spolu s platnou účtenkou zajdete do jakékoliv pobočky a požádáte o reklamaci.

Ještě jednou se omlouváme za chybné markování. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2018 14:00, před 6 lety


Lenka Skalická

Děkuji,Lidl je už pro mě minulostí....Skalická

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.