Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes jsem byla nakoupit v Lidlu v Hostivicích a byla jsem velmi překvapena,že mi byly na účtu započítány švestky!?Měla jsem velký nákup,tak mám dojem,že když to jde,tak tam přidáte i to,co v košíku není!Zjistila jsem to až doma,což není blízko ...
V košíku bylo hodně zboží...
Toto by se nemělo stát....
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Skalická,
velmi nás mrzí, že Vám paní prodavačka naúčtovala navíc položky, které jste v košíku neměla. Peníze Vám samozřejmě vrátíme zpátky. Postačí, když spolu s platnou účtenkou zajdete do jakékoliv pobočky a požádáte o reklamaci.
Ještě jednou se omlouváme za chybné markování. S pozdravem
Lidl Česká republika
Děkuji,Lidl je už pro mě minulostí....Skalická