Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2744Pozdní, nebo dokonce žádné dodání týdeníku Rytmus života - nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2014, před 11 lety

Václav Šesták

Znění stížnosti

Neustále se opakuje pozdní nebo dokonce žádná dodávka řádně předplaceného týdeníku Rytmus života. Za minulý rok se toto stalo asi 4x, v letošní roce do tohoto týdne již 2x. Vydavatelství časopisu nás ujistilo, že všechny předplatné vyřizují pro celou republiku současně a chyba je pouze na České poště. Při reklamaci u konečného dodavatele České pošty v Jílovém u Prahy nám bylo řečeno, že tento výtisk jim nebyl asi dodán z rozdělovny České pošty.

Žádám Vás proto laskavě o nápravu v této záležitosti.

Děkuji.


Požadované řešení

Žádám o nápravu, chyba je pouze u konečného dodavatele České pošty, Vaše řešení neznám .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2014 14:30, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 19:02, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 19:03, před 11 lety


Václav Šesták

Hodnocení: