Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neustále se opakuje pozdní nebo dokonce žádná dodávka řádně předplaceného týdeníku Rytmus života. Za minulý rok se toto stalo asi 4x, v letošní roce do tohoto týdne již 2x. Vydavatelství časopisu nás ujistilo, že všechny předplatné vyřizují pro celou republiku současně a chyba je pouze na České poště. Při reklamaci u konečného dodavatele České pošty v Jílovém u Prahy nám bylo řečeno, že tento výtisk jim nebyl asi dodán z rozdělovny České pošty.
Žádám Vás proto laskavě o nápravu v této záležitosti.
Děkuji.
Žádám o nápravu, chyba je pouze u konečného dodavatele České pošty, Vaše řešení neznám .
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: