Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 29.10.2018 koukám na internetové bankovnictví a bylo mi strženo 450 korun z nějakého Ventuco Prague. A ještě to je popsané jako trasakce platební katrou a já si nejsem vědom, že bych si platil něco kartou.
vrácení peněz a vysvětlení
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Dobrý den, Tomáši.
Platbu v systému vidíme. Jedná se o členství na seznamce s aktivovanou automatickou platbou.
Děkujeme dTestu za vyjádření, nicméně dovolíme si úplně nesouhlasit. Samozřejmě máte právo využít chargeback, ale považujeme to spíše za poslední než za vhodnou variantu řešení.
V první řadě - pokud nemáte ponětí o tom, o jakou platbu se jedná a určitě jste ji neprovedl Vy, přes chargeback se nikdy nedozvíte podrobnosti. My nemáme jakoukoli schopnost stáhnout si peníze z něčí karty nebo z něčího účtu, aniž by na druhé straně byl někdo s aktivním a aktuálním přístupem k dané platební metodě. Pokud jste to nebyl Vy, mohl to být někdo, kdo Vaše platební údaje zneužil.
Lepší nám proto přijde kontaktovat samotnou společnost a zjistit si informace od ní. V případě součinnosti společnosti tak můžete získat například právě informace o tom, zda došlo ke zneužití Vaší karty a osobních informací třetí stranou, či nikoli.
Proto Vás, Tomáši, prosíme, abyste nám nyní poslal svůj email na info@happysupport.net s odkazem na tento případ na dTestu. My Vám obratem pošleme přehled informací z profilu, který je placený z Vaší karty. Společně můžeme vyhodnotit, zda došlo ke zneužití karty, případně Vašich údajů a co s platbou. Nakonec výsledek zveřejníme zde.
S pozdravem
Ventuco
Zdravím na Vámi uvedenou e-mailovou adresu jsem Vám napsal co se mi stalo a doufám, že to v co nejkratší době úspěšně vyřešíme.
S uživatelem došlo k dohodě.
Hodnocení:
Komentář: Přístup společnosti velice vstřícný. Vše se vysvětlilo a vyřešilo (peníze se mi strhávali mojí vinou). Za mě komunikace v naprostém pořádku.